רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

זה הזמן להתעורר

לא ישנתם טוב מאז פרוץ המלחמה?  גם אנחנו. אבל למה שכולם יראו את זה?

עור הפנים שלנו מהווה את "המראה" ומשקף את כל מה שמתרחש אצלנו בגוף: כשאנחנו בטוב, העור שלנו קורן, בוהק ומשדר חיוניות וחיוביות. וכשאנחנו בתקופה מאתגרת – גם אז, עור הפנים שלנו יסגיר את המצב.

הרבה דברים יכולים לאתגר ולהשפיע על מראה עור הפנים שלנו: מתח וסטרס, חוסר שינה, תזונה לא מאוזנת ודאגות רבות ליקירים שנפגעו או שנמצאים בשדה הקרב, כמו הרהורים בנושא בריאות, פרנסה ועוד.

אין ספק שמאז פרוץ המלחמה כולנו חווים את כל התופעות הללו, מי יותר ומי הרבה יותר. גם מראה עור הפנים שלנו מביע את עצמו בנושא ונראה עייף, נפול, רפוי ואפרורי. גם אם ננסה להעמיד פנים שהכל לכאורה בסדר, הרי שהלוק שלנו מסגיר את המצב ומשפיע מאד על המראה הכללי ועל ההרגשה שלנו.

פתרון לבעיית העייפות טרם נמצא ומי שימציא אותו יזכה ככל הנראה לתהילה רבה וגם לרווחים לא רעים בכלל.  בינתיים, כדי למנוע את המראה העייף, הנפול והדהוי הומצאו כל מוצרי הטיפוח "המעוררים". המוצרים הללו לא באמת מחליפים שעות שינה חסרות אבל הם יודעים לייצר אשליה אופטית שמדמה מראה עור רענן ונמרץ, כזה שיחזיק אתכם ביום שאחרי לילה קשוח בו  לא ישנתם בכלל וימנע מכם צורך באיפור מוגזם שינסה להסתיר את סימני העייפות.

קרם עיניים עם אפקט "מתיחה" לרכישה באתר ירין שחף

הקרם עצמו ממריץ את זרימת הדם באזור העיניים ומעניק פעולת מיצוק לאזור. כתוצאה מכך קמטוטים מתמלאים ונראים באופן מופחת ואזור העיניים נראה מואר וערני יותר. הוא גם מכיל חומרי מיצוק והבהרה מהדור החדש שמסייעים להבהרת כהויות מתחת לעיניים ולהפחתה של נפיחויות.

משתמשים בכמות קטנה (בגודל של אפון)  שאותה מורחים ומעסים בעדינות על האזור שמתחת לעיניים. ניתן להשתמש במוצר כמה פעמים ביום לבדו, או כהכנה לפני איפור

רטיות לאזור העיניים לרכישה באתר ירין שחף

אין כמו פתרון נקודתי לאתגרים שמציב לנו עור הפנים ואם זה מגיע באריזות קטנות, כאלה שאפשר אז היתרון מתבקש: הרטיות מכילות חומרי טיפוח שמרוכזים בתוך ג'ל הנמצא ביריעה קטנה המיועדת לטיפול נקודתי באזור שמתחת לעיניים. הג'ל מכיל רכיבי זהב 24 קראט וככזה הוא תורם למיצוק העור העדין שמתחת לעיניים ומעניק  תחושה קרירה ונעימה שתורמת להפחתת נפיחויות להמרצת זרימת הדם ולמראה מתוח, עירני ורענן של האזור.  "מדביקים" (מניחים) את הרטיות מתחת לאזור העיניים, ממתינים בין 5-10 דקות, מסירים וניתן להתאפר כרגיל באופן מיידי.

מסכות שישדרגו את מראה העור

מסכת לחות לזוהר מיידי לרכישה באתר ירין שחף
מסכה מפחיתה אדמומיות לרכישה באתר ירין שחף

עור עייף יכול להיראות עמום ודהוי או לחליפין לסבול מתופעות של מראה אדמומי ומגורה. בכל אחת מהתופעות הללו ניתן לטפל בעזרת מסכה ייעודית:

הפורמולה של מסכת הלחות מלאה בויטמינים וברכיבי לחות וניתן להשתמש בה כתחליף לקרם הלילה שלכם אפילו כמה פעמים בשבוע בעת הצורך. היא מרווה את העור בשלל ויטמינים ובבטא קרוטן – המשמש כנוגד חמצון חזק ועל אף זאת המרקם שלה אינו שמנוני והוא מתאים  לשימוש לכל סוגי העור, גם לבעלי עור מעורב או שמן. את המסכה הזו מורחים על עור נקי ואין צורך להסירה, אלא להספיג שאריות במידת הצורך או פשוט ללכת לישון (במידה ובחרתם בה להחליף את קרם הלילה שלכם). במידה וצריך להתאפר, ניתן להספיג את השאריות שנותרו ולמרוח מעל מייקאפ מבלי להשתמש בקרם לחות בנוסף.

קרם לחות מבריק להשבת זוהר לרכישה באתר ירין שחף

אם אין לכם זמן למריחה של מסכה והמתנה לתוצאות וכל מה שאתם צריכים זה קרם לחות שברגע ישדרג את מראה עור הפנים- המוצר הזה בשבילכם:  קרם לחות שמשמש גם כפריימר ומצויד בגימור מבריק. הוא מועשר בחומרים סופר איכותיים, ביניהם חומצה הילארונית שתורמת למראה של עור מתוח ולהפחתה של מראה מקומט,  אלוורה שמרגיעה אדמומיות בעור ועוד.  לאחר מריחת הקרם ניתן להתאפר באופן מיידי וליהנות ממראה קורן של עור בוהק , גם אם במציאות הוא לא ממש כזה.

לסיכום: ההמלצה הגורפת היא להחזיק בבית מוצר אחד או יותר לעור הפנים ובנוסף אליו מוצר אחד או יותר לאזור העיניים וכך גם אם עור הפנים שלכם לא נראה בדיוק  "ואוו", תוכלו לדעת שיש על מי ועל מה לסמוך ש"יצילו את המצב".

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן