רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

השיער שלך יודה לך

כולנו יודעות שגם השיער שלנו צריך את תשומת הלב שלו ואת מגע הטיפוח. אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד, מה שמביא אותנו לקום בבוקר עם שיער מרדני.  איך מטפחים את השיער ואיך בוחרים עבורו את המוצרים הנכונים ומתמודדים מול כל השפע שמציעים לנו בחנויות?

אם התעוררת הבוקר וגילית שאת ב-  BAD HAIR DAY זו אולי הכתבה שאת זקוקה לה בדיוק כדי שהשיער שלך יחזור למראה בריא, רך ומבריק בדיוק כמו שאת אוהבת. תתפלאי, אבל בכמה פעולות מידיות תוכלי לשנות באופן טוטאלי את הלוק של השיער ולהפוך אותו ליפה ומלא חיים.  החכמה היא לדעת באילו מוצרים לבחור מול כל השפע הקיים בחנויות. בכתבה הזו ננסה לעשות סדר, על מנת שתביני בדיוק מהם המוצרים הנכונים עבור שיערך, ולאילו מהם את באמת זקוקה. בשמפו כולנו יודעות להשתמש וגם במרכך (ברוב המקרים…) אבל מהם המוצרים הנוספים שעליהם לא מומלץ לוותר?  הנה כל מה שאת חייבת לדעת:  

מסכת שיער
זה הזמן להחליף את השימוש במרכך שיער בתדירות של פעם – פעמיים בשבוע ולהשתמש במסכת שיער במקומו.  המסכות האיכותיות מכילות חומרי הזנה שמסוגלים לשקם את השיער ואפילו למלא קצוות שבורים ופגומים.  חשוב לזכור שאת המסכה לא מורחים על הקרקפת אלא על אורכי השיער, ממתינים כמה דקות (על פי הוראות היצרן) ושוטפים.

קרם לחות לשיער להגנה
גם השיער, כמו עור הפנים וכמו עור הגוף, זקוק ללחות שלו שהולכת לאיבוד בימים יבשים ובאקלים ההפכפך האופייני למדינתנו.  אם השיער שלך מרגיש ונראה חסר חיים, פזרי מעט קרם לחות 0כמות בגודל של זית) על כפות הידיים ופזרי על אורכי השיער.  מראה השיער יהפוך למבריק ומלא חיות בתוך כמה שניות ויש גם בונוס: חלק ממוצרי הלחות משמשים גם כמגינים בפני מכשירי עיצוב הפועלים בחום (מייבשים, מחליקים ומסלסלים)

הגנה ממכשירי עיצוב בחום
 השימוש במייבשי שיער, במכשירי עיצוב כמו פן, מחליק או בייביליס מזיקים לאורך זמן לשיער. אם אינך מסוגלת להפחית את תדירות השימוש במכשירים הללו, הקפידי לפחות להגן על השיער טרם השימוש בהם. מוצרי ההגנה שמגיעים במרקם ספריי או קרם לחות, מגינים מפני נזקי החום לפפני השימוש במכשירי עיצוב,  מורידים משמעותית חשמל סטטי ומותירים את השיער נוח ומלא בניחוח נעים.

שמן לשיער
אם קמת עם שיער יבש, אבל את מפחדת למרוח עליו מוצר לחות ולהסתכן באיבוד הנפח שלו, שמן השיער נועד עבורך: כמה טיפות על כפות הידיים, ופיזור הומוגני על אורכי השיער יעלימו את המראה היבש תוך שניות ויותירו את השיער שלך במראה חיוני ומוגן, מבלי לפגוע בנפח שלו.

טיפות סיליקון לשיער

אם קצוות השיער שלך מפוצלים והשיער נראה "שבור", את צריכה תספורת שתפתור את הבעיה.  אבל עד שתסתפרי, או אם תספורת לא באה בחשבון מבחינתך,  טיפות הסיליקון יצילו אותך בכל מצב שכזה: פזרי כמה טיפות על כף היד והספיגי בקצוות השיער המפוצלים. הטיפות מחליקות את השיער ומחזירות לו את גמישותו ואת הברק הטבעי שלו. הן מסייעות בטשטוש של מראה קצוות מפוצלים, כך שלאחר פיזורן על השיער, הוא נראה מושלם.

מומלץ לזכור כי לא כל סוג שיער דורש לעצמו את כל המוצרים הללו. ברוב המקרים, תוספת של מוצר טיפוח אחד או שניים יעשו הבדל גדול למראה השיער שלך ולתחושה שלו. אם השיער שלך או עור הקרקפת רגישים ואת מפחדת מתגובות של רגישות בעת החלפת מוצרי טיפוח, אל תתביישי לבקש דוגמיות של מוצרי טיפוח לשיער לפני שאת רוכשת אותם. ברוב החנויות המקצועיות קיימות דוגמיות שמיועדות לאפשר לך חווית התנסות טרם רכישה, על מנת שתוכלי להיות סמוכה ובטוחה שאת קונה לעצמך את הדבר הנכון.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן