רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הסתיו בפתח? כך תכינו את עור הפנים

הצורך לשמור על עור פנים בריא ויפה חשוב בכל ימות השנה, אבל כשמגיעה עונת המעבר והסתיו בפתח, קיימת נטייה של עור הפנים להשתנות ולכן חשוב שכולנו נדע להתאים את הטיפול בעור הפנים שלנו במיוחד לעונה זאת. התאמה של טיפול נכון בעור הפנים גם תבטיח שמצב העור שלנו יהיה אופטימלי כשניכנס אל עונת החורף המתקרבת.

העור משתנה? אז זהו שכן…

בעונת המעבר, מצב עור הפנים שלנו נוטה להשתנות ולפיכך גם הצרכים שלו משתנים בהתאמה. למעשה, ניתן לומר כי בעונה הזו יש לנו סוג עור אחר. העניין נובע מהעובדה שהאקלים משתנה ורמת הלחות שבאוויר יורדת. נשים וגברים רבים מדווחים על כך שעם בואו של הסתיו העור הופך להיות יותר "צמא", יותר יבש, נראה מתוח, מרגיש טיפה מחוספס ו"קשקשי" .

ואכן, כשהאוויר מתייבש, אנחנו חשים את העניין היטב ובאופן מיידי באופן שבו נראה ומרגיש עור הפנים שלנו. הלחות והמים מתאדים מעור הפנים שלנו הרבה יותר מהר בהשוואה לעונות אחרות, מה שמעניק לעור תחושה פחות נעימה וקורנת, לצד מראה של יובש וחוסר חיות.

אז מה אפשר לעשות? מסתבר שלא מעט. שגרת טיפוח מותאמת לקראת עונת המעבר והסתיו עשויה להקדים תרופה למכה ולגרום לעור הפנים לצלוח את העונה המתקרבת בשלום:

  • מזג האוויר משתנה? אז גם קרם הלחות שלכם: מומלץ לבחור בקרם לחות עשיר יותר בהשוואה לזה שבו השתמשתם בעונת הקיץ.
  • חשוב לבדוק שהקרם שבחרתם מתאים לכם לא רק בשעת המריחה עצמה אלא גם כמה שעות לאחר מכן.
  • כשבוחרים קרם במרקם עשיר יותר חשוב לשים לב לאופן בו הוא נספג בעור הפנים, לוודא ספיגה מלאה על מנת שניתן יהיה להתאפר מעליו מבלי ש"יתגרגר" מעל העור.
קרם לחות לרכישה אונליין לחצו כאן
שמן לשפתיים לרכישה אונליין לחצו כאן
מסכת פילינג לרכישה אונליין לחצו כאן
  • מאידך, אם ניסיתם קרם לחות ולאחר כמה שעות ממריחתו, עור הפנים שלכם מרגיש שוב "צמא", סימן שהקרם אינו מספיק לצרכי עור הפנים שלכם. הדבר חשוב מאד עבור נשים שמתאפרות משום שקרם לחות שאינו אידאלי יגרום למייקאפ להיראות מיובש על עור הפנים ו"להיתקע" בקמטי ההבעה באופן שאינו מחמיא.
  • אל תשכחו את השפתיים: גם הן נוטות להתייבש בחורף ודווקא ליקוק השפתיים, אותה פעולה אינטואיטיבית וכמעט אוטומטית שלנו, רק מחמירה ומעצימה את העניין. מומלץ מאד להגן על השפתיים באמצעות לחות או שמן לשפתיים ייעודיים במרקם עשיר ומזין.
  • אוהבים להתקלח במים רותחים? מסתבר שעור הפנים שלנו אוהב את זה פחות…המקלחות החמות הממושכות מחלישות את שכבת הלחות הטבעית של העור וההגנה שלו נפגעת. לאחר המקלחת וניגוב הפנים (באמצעות מגבת רכה ובתנועות ספיגה וטפיחה עדינות) מרחו קרם לחות על הפנים
  • כשהסבתות שלנו הזהירו אותנו שלא נצא החוצה אחרי מקלחת הן ידעו על מה הן מדברות: לעור הפנים והגוף שלנו, לוקח זמן להחזיר לעצמו את מנגנון ההגנה הטבעי שלו מפני פגעי הסביבה ומפני אובדן הלחות. זהו תהליך טבעי שקורה בגוף לאחר מקלחת (כשהשכבה השומנית מוסרת מן העור) ואורך כשעה.
  • אל תשכחו על הדרך גם את הגוף… אם עור הגוף יבש, מרחו גם עליו קרם גוף במרקם עשיר.
  • ובינתיים זכרו: לא הכל רע… נצלו את עונת המעבר כדי לחדש את עור הפנים שלכם, לבצע מסכות פילינג התורמות לחידוש תאים ולמראה זוהר ומלא ברק, וכמובן להתאים לו את התכשירים האידיאלים עבורו.
  • מעבר למראה האסתטי, עור רווי בלחות הינו עור בריא יותר: זכרו כי עור מיובש מתפקד טוב יותר, שחילוף החומרים בו איטי יותר ופוגע בתפקודו התקין, נדע להבין את הצורך ואת החשיבות של השמירה עליו ועל רמת הלחות שבו.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן