רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

המחיר שתשלמו על קורס איפור מקצועי

חשבתם שכשנרשמים לקורס איפור מקצועי משלמים פעם אחת ומתחילים ללמוד?  לא מדויק. יש מי שיוזיל עבורכם את מחיר הקורס ההתחלתי מתוך ידיעה ומטרה שתשלמו אחר כך לא מעט כסף

החלטתם שאתם רוצים להיות מאפרים ולהירשם לקורס איפור מקצועי? ברכות!  עכשיו הזמן לעשות סקר שוק ולחפש איפה ללמוד את המקצוע המבוקש הזה. אבל האם מחיר הקורס הינו הגורם היחידי שתצטרכו לשקול בבואכם להירשם? זהו שלא.

קורס איפור מקצועי מהווה השקעה רצינית של זמן, כוונות ולא מעט כסף. רגע לפני שאתם נרשמים לקורס ומפקידים את מיטב כספכם בבית ספר כזה או אחר, חשוב שתבדקו  לא רק את שורת המחיר התחתונה, אלא גם מה כל "חבילת הלימוד" הזו כוללת. כך תמנעו ממקרים ש"הזול עולה ביוקר" וכך תבטיחו שתקבלו תמורה הולמת, מלאה ומשביעת רצון למיטב כספכם:

מוניטין של בית ספר ולמה הוא חשוב?
לא מעט מלקוחותיכם הפוטנציאליים ישאלו אתכם "איפה למדתם איפור"? לתשובה שלכם תהיה השפעה מכריעה על הסיכוי שלכם לקבל את העבודה הנכספת או שלא. ממש כמו בכל מקצוע אחר שנדרש בשוק, גם כאן לשם, לוותק ובעיקר למוניטין של בית הספר ישנה השפעה מכרעת על נקודת הפתיחה של בוגריו בשוק העבודה. לעיתים תמצאו בתי ספר לאיפור המציעים קורסים במחירים זולים, אולם כמעט שאיש לא שמע על בתי הספר הללו וכבוגרי הקורס לא תוכלו להתהדר בתעודה מקצועית ובמוניטין של בית הספר (שכמעט ואינו מוכר) שבו למדתם.

מי מלמד אתכם את המקצוע ומה אתם באמת לומדים?
קיימים בתי ספר לאיפור המפוקחים על ידי משרד הכלכלה וכאלה שלא. משמעות הפיקוח באה לידי ביטוי בשלל מאפיינים והחשוב מביניהם הוא הפיקוח על צוות המורים שמלמדים אתכם. בדקו היטב ולעומק מיהם המורים שעתידים ללמד אתכם? האם מדובר בבוגרים מצטיינים של בית הספר שעד לפני תקופה קצרה היו תלמידי איפור בעצמם ועברו הסבה לא רשמית להוראה? או לחליפין האם מדובר במאפרים ותיקים, שהוכשרו תחילה כמדריכי איפור המסייעים למורה בכיתות הלימוד בתקופת הכשרתם, עברו תקופת סטאז' בהוראה, צלחו מבדקי הוראה ורק אז הוסמכו להוראה?

האם מורי בית הספר קיבלו אישור רשמי ממשרד הכלכלה ללמד שיעורי איפור מקצועי?  
בתי ספר המעוניינים ללמד "בזול" לא תמיד בודקים ומכשירים את צוות ההוראה שלהם והתוצאה עלולה להתבטא בכח אדם שאינו מוסמך או כשיר ללמד מה שמשליך מיידית על רמת הידע ואיכות הידע המקצועי והפרקטי של הבוגרים.

מי עוד נמנה על הצוות המקצועי שלכם ?
האם רק המורה שלכם הוא זה שמלמד אתכם (וכתוצאה מכך תלמדו רק את הסגנון שלו/שלה בלבד?) או שמדובר במגוון מורים שיוכלו לחשוף אתכם אל מגוון סגנונות ודרכי איפור? 

מהי איכות התרגול בכיתה ועד כמה הפיקוח והיחס בתרגול הוא אישי?
האם בשעת התרגול בכיתה נמצא רק המורה שלכם שנאלץ לחלק את זמנו בין כל תלמידי הכיתה או שקיים צוות הדרכה שמתגבר את המורה ומעניק יחס אישי לכל תלמיד/ה?  ישנה השפעה מכרעת על איכות התרגול שלכם כשהיא מפוקחת באופן אישי על ידי אנשי הדרכה וההוראה.

כשאתם מתרגלים את מה שלמדתם בבית,  האם יש על כך מעקב?
חלק חשוב מלימודי האיפור מתבטא בכמות התרגול שתשקיעו בשעות הפנאי שלכם בין השיעורים בבית הספר. האם חשוב לבית הספר שתעשו זאת?  עד כמה העניין נאכף ומפוקח? האם יש לכם כתובת בדמות איש/אשת  צוות איתו/ה תוכלו להתייעץ ו/או לקבל פידבקים על האופן בו אתם מתרגלים את מה שלמדתם בבית בשעות הפנאי?  בדקו זאת לעומק.

האם אפשר להגיע לבית הספר רק לצרכי תרגול ולהיעזר באנשי צוות לשם כך?
בדקו האם בית הספר שלכם מציע שירות חשוב כזה לתלמידיו

מה כולל חומר הלימודים הבסיסי
הזהרו מבתי ספר המבטיחים ש"תוך שישה שיעורים תקבלו תעודת מאפר/ת מקצועי/ת". לא בכדי קיים חומר לימודי שנחשב כסטנדרט התחלתי הכרחי לצרכי לימוד. בדקו את תכנית הלימודים שאותה מלמדים בבית הספר בו בחרתם ללמוד וזכרו כי קיימים בתי ספר המציעים ללמד אתכם "בזול" את הקורס ההתחלתי וכל נושא נוסף שתרצו לדעת וללמוד בתחום, יוצע לכם כהשתלמות אקסטרה שעולה עוד כסף, כך שהזול יעלה לכם ביוקר.

אילו מוצרים בית הספר מוכר לכם?
לעיתים תיתקלו בבתי ספר לאיפור שמייצגים חברת איפור כזו או אחרת. לבתי ספר כאלה יש אינטרס לתת לכם הנחה על מחיר הרישום לקורס האיפור מתוך הנחת יסוד (ולעיתים גם הכוונה מפורשת) שבהמשך הקורס ימליצו לכם בחום או שיכוונו אתכם לרכוש עוד מוצרי איפור  "שאתם ממש צריכים"  ושבית הספר עצמו מייצג ומוכר.

קורסים והשתלמויות לאחר סיום קורס האיפור וגם במהלכו
איפור מקצועי נחשב לתחום שבו כל הזמן יש חידושים והמצאות ולכן השתלמויות בתחום הזה קיימות וצצות כל הזמן. בדקו האם בית הספר מציע לכם להשתלם, להשתפר ולהתמקצע בתחום?

בוגרים מפורסמים בתעשיית האיפור
בקשו לדעת את מי בית הספר הזה הכשיר בעבר וכמה בוגרים שנחשבים "שם דבר" בתעשייה יצאו ממנו. אין כמו בוגרים שהשתלבו בתעשייה הזו כדי להעיד על איכות בית הספר עצמו ועל האפשרויות המקצועיות שהוא פתח בפניהם.

בית הספר לאיפור של ירין שחף

  • נחשב לבית הספר הוותיק, המוכר והידוע בתעשיית האיפור המקצועי בישראל שהכשיר אלפי מאפרים בכלל ואת צמרת המאפרים שעובדים בתעשיית האיפור בישראל בפרט.
  • כל תכני הלימוד בבית הספר נמצאים תחת פיקוח צמוד של משרד הכלכלה.
  • בוגרי בית הספר מקבלים בסיום לימודיהם שתי תעודות: אחת בינלאומית מטעם  בית הספר עצמו והשנייה תעודת מקצוע של משרד הכלכלה.
  • הצוות המקצועי מורכב ממורים לאיפור בעלי ותק באיפור מקצועי וותק בהוראת האיפור, שאושרו ללמד את מקצוע האיפור ע"י משרד הכלכלה. המורים מעבירים את השיעורים תוך רוטציות מכוונות (ע"מ שהתלמידים יחשפו לעוד ועוד סגנונות איפור שונים מכל מורה ומורה).
  • לצד המורים לאיפור קיימים מדריכי איפור המתגברים את כיתות הלימוד בזמן שעות התרגול בשיעורי האיפור, כך שכל תלמיד/ה זוכה ליחס אישי מאנשי הצוות.
  • לכל כיתת איפור מוצמד/ת מדריכ/ה מלווה שנמצא/ת בכל שיעורי האיפור יחד עם התלמידים ומהווה כתובת לכל עניין מקצועי ו/או פרוצדוראלי. המדריכ/ה גם משמש/ת כמפקח/ת על התלמידים בשאר ימות השבוע בין מפגשי הלימוד, מדרבנ/ת אותם לתרגל את החומר הנלמד בבית, מעניק/ה פידבקים לתרגולים כאלה, תומכ/ת ומייעצ/ת.
  • לכל תלמידי בית הספר בעבר ובהווה שמורה הזכות להגיע למפגשי תרגול המפוקחים על ידי אנשי צוות. זכות זו שמורה לתלמידים ולבוגרים ללא מגבלת זמן, היא אינה פגת תוקף (לכל החיים) והחשוב ביותר: היא ניתנת ללא עלות.
  • ציוד האיפור שהתלמידים מקבלים בתחילת הקורס מספיק להכל: גם לתרגולים בתקופת הלימודים וברוב המקרים גם להתחלת העבודה בתקופה שלאחר סיום הלימודים. בית הספר שב ומדגיש כי אין צורך לרכוש עוד מוצרי איפור ע"מ ללמוד. בית הספר אינו מחזיק או מקדם מותג איפור מסויים ומציע לתלמידיו המעוניינים בכך לרכוש (אם ירצו בהווה או בעתיד) מוצרי איפור ברשתות השיווק והפארם השונות כמו גם בחנות בית הספר המייצגת מגוון חברות ומותגים מוכרים בתחום.  
  • בית הספר מציע לבוגריו שלל קורסים והשתלמויות מקצועיות חלקם בחינם (תמורת הוכחת פעילות התנדבותית למעון הקהילה) וחלקם בתשלום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן