רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

היער הקסום של "שאנל"

בית הספר המוביל למקצועות היופי " ירין שחף" מקיים תחת גג אחד מספק רב של קורסים העוסקים בעולם היופי : איפור מקצועי, עיצוב תסרוקות וקורס סטיילינג יחודי ומוביל מסוגו. כבית הספר המוביל בתחום היופי , שמנו לנו למטרה להתעדכן בטרנדים המובילים בעולם האופנה בעולם. מכאן נעניק הצצה קצרה לתצוגות אופנה מובילות של מעצבי על.

 תפקיד הסטיילינג בתצוגות אופנה

סטיילינג מהווה עולם ומלואו ל"טוטאל – לוק", החל מהתאמת פריטי לבוש ואביזרים למגזר הפרטי, ועד להתאמת פריטי הלבוש והאביזרים בעולם ההפקות והאופנה. הסטייליסט מכתיב לוק שלם: החל מבחירת והתאמת חלקי הלבוש, הנעליים והאביזרים ועד להחלטה על סגנון האיפור ועיצוב השיער. בתי אופנה מובילים מקיימים  פגישות חשובות לפני התצוגות הגדולות, בהם הסטייליסט בונה מערך שלם של לוקים, המוצגים על ידי תמונות אותם הוא מציג למעצב ולשאר אנשי הצוות האחראים לתצוגה.

לפני הצגת הקונספט  הסטייליסט עורך פגישה עם אנשי המקצוע האחראים לאיפור ועיצוב שיער, בפגישה זו עורכים ניסיונות על אחת  הדוגמניות, את האופציות הנבחרות מציג הסטייליסט לצוות ההפקה, שם מתקבלות ההחלטות הסופיות.

הפעם, בחרנו להתמקד בתצוגה מרהיבה של "שאנל" לאביב קיץ 2013 – תצוגת האופנה עילית ("הוט קוטור"). קארל לגארפלד, כמי שמושך את מושכות העיצוב זה זמן רב ומפקד על עיצוב הדגמים תחת המותג "שאנל" החליט להעניק חווית "חלום ליל קיץ", כאשר בתוך החלום, מתהלכות דוגמניות, העוטות על גופן את העיצובים המיוחדים. חלום ליל הקיץ מתקיים בתוך יער קסום , האווירה הינה אווירה שייקספירית, ונראה כי הדוגמניות המהלכות על המסלול הגיחו הישר מתוך דפי המחזות אותם כתב שייקספיר בעצמו… 

עיצוב הבגדים ניחן בסגנון גותי מכושף, החל מעיצוב שכמיות הנראות כגלימות, יחד עם איפור ושיער המאופיינים בנוצות שחורות, היוצר לוק פייתי עם טוויסט מעניין.  הסטיילינג המאופיין בתצוגה הינו פיות שאינן מתוקות כלל, אלא מעט מרושעות.

 שרוולים עוצמתיים, שמלות טרפז חשופות, שמלות הערב עם מראה נוצות, פייטים אדומים ואלמנטים של פרחים השזורים כמעט בכל דגם. כל דגם נאמן לקוקו שאנל, המעצבת שהקימה את המותג בשנות השלושים, ז'קט הטוויד, והחליפה המחויטת הכול כך מזוהה איתה.

אווירת ימי הביניים – האבירית , ניחנת בכל פרט בסטיילינג: 

בחירת הנעליים – בחירה של מגפיים עם הצצה של הבוהן – רמיזה לאבירים של ימי הביניים. בחירה של מגפיים בהצגת מראה אביב – קיצי, מציגה את שלל האפשרויות ושבירת החוקים בהם קארל לגרפלד מאמין.

 

אווירת היער מחזקת את הדגמים הניחנים במראה אביבי- פרחוני, יחד עם עוצמה גותית כוחנית. הדגמים מוצגים ללא אביזרים נלווים כתכשיטים, כאשר יש תחושה כי התכשיט כבר קיים בתוך הבגד, והבחירה של נוצות האיפור בעיניים מהווה סוג של השלמת החסר באביזרים הנלווים. אין ספק שהסטיילינג הנוכחותי הציג כל לוק בעוצמה הראויה לו, יחד עם בחירות נכונות של עיצוב השיער והאיפור גרמו לתצוגה להיות בלתי נשכחת.

גלי גרינפלד דרייר, מנהלת מגמת הסטיילינג ב"ירין שחף" מוסיפה: 

"פעמים רבות אנשים פונים אלי בטענות על תצוגות מסוג זה. לטענתם "אף אחד לא יצא כך מהבית". חשוב להבין כי התצוגות מהוות מעין מצגת מפוארת/ שואו מרהיב אשר נועדו לפרסם, לשווק ולחשוף את הטרנדים לעונה הקרובה. בחנויות המותג הבגדים פחות תיאטרליים, ויותר "לבישים"."

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן