רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הטרנדים החדשים בתסרוקות

אנחנו ב"ירין שחף" מאמינים כי על מנת להתפתח ולהתקדם, חשוב להתעדכן בטרנדים חדשים, טכניקות שונות בכל דרך אפשרית.  בשל סיבה זו אנו מקפידים להתעדכן בתצוגות האופנה העולמיות בכל רגע, זאת על מנת להעניק לתלמידים ולקוראים חוויה חדשנית ומתקדמת.  גם בעולם עיצוב התסרוקות קיימים טרנדים ואופנה המשתנה מעת לעת.

ובכדי להעניק לכם את העדכונים החמים ביותר, ראיינו את יהודה דוידה- מנהל מגמת עיצוב התסרוקות ב"ירין שחף" ובדקנו גם באתרים הנחשקים ביותר בתחום התסרוקות:  חם מהתנור – הישר מתצוגות האופנה בפאריז לסתיו 2013-2014! 

אתם מוזמנים להתעדכן בטרנד השיער הבא: "זנב הסוס"/"קוקו" חוזר לאופנה! הפעם מדובר ב "קוקו נמוך" הנאסף בעורף, הוא אינו הדוק, מעוצב בפשטות , משדר שיק ומדגיש את היופי הטבעי. עולם האופנה בנוי מניגודים: מעצבי השיער מבקשים ליצור נפח ועוצמה, שיער פרוע שאינו "מלוטש" , הנפח והעוצמה אמנם מתאימים למסלולי התצוגות , אך אינם "לבישים" על נשים "אמיתיות" .מכאן הגיח ה"קוקו הנמוך", המשדר לטענתם אלגנטיות פשוטה. תסרוקת זו נגישה לכולן, מאפשרת לכל אחת להיות טרנדית ועכשווית בלי להיות "קורבן אופנה"… אל תטעו, הפשטות אינה "פשוטה" מידי, עיצוב ה"קוקו" יעשה בקפדנות, החלק הקדמי יכול להיות מתוח ומבריק (בשימוש חומרי עיצוב מתאימים), ניתן להוסיף "נפח" בחלק הקדמי, כך הלוק נשאר נאמן ליופי מוקפד עם אווירה לא מתאמצת. אם חשבת כי תסרוקת "אסופה" אינה מחמיאה למבנה פנייך, תוכלי להוסיף "מסגרת" לפנים, על ידי השארת קצוות שיער סמוך ל"פאות" בצידי האוזניים, כך תעדני את מראה פנייך והתסרוקת העדכנית תחמיא גם לך! התסרוקת בהחלט "לבישה" לכל אחת וניתנת לעשייה בבית בלי ללכת למעצב שיער, יחד עם איפור נקי/מעושן (לפי מצב הרוח והאווירה) תוכלי גם את להוביל את מראה הקיץ הקרוב!

 


Olga Kudryashova/Shutterstock.com


DC Studio/Shutterstock.com


Gromovataya/Shutterstock.com

 

 

 

 

 

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן