רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

החלטות "איפוריות" לשנה החדשה

שנה חדשה בפתחה, משאירה מאחור את השנה הקודמת ועמה את ההרגלים הרעים שסיגלנו לעצמנו. אנו פה כדי לסייע ולעזור לכן לאמץ שגרת איפור בריאה ויפה יותר לקראת השנה החדשה.

• הסבון בכה מאוד – ובצדק! מכחולי האיפור שלכן צמאים לקצת יחס (וגם מים וסבון על הדרך). חפיפת מכחולים בשגרה מרחיקה את הבקטריות הלא רצויות מעורכן (כן כן, אלו שאוהבות מאוד מכחולים לחים המבטיחים את התפתחותן הראויה), חוסכת בחומרי איפור (הרי מכחול מלוכלך הוא בזבזני יותר) ומבטיחה תוצאה מושלמת (מתי לאחרונה ניסיתן להניח מייקאפ עם מכחול ששערותיו התקשו משאריות מייקאפ בנות חודש…?)


מקור: fotogut/Shutterstock.com

• הקץ לפמפומים! לעתים חלקנו נוטות לחשוב כי פמפום האפליקטור בטיובת המסקרה יעזור להעמיס עליו יותר חומר לתפארת ריסים מושלמים. בפועל, פעולת הפמפום מחדירה אוויר לשפופרת מה שגורם לייבוש המסקרה. אנו ממליצים להניח יותר שכבות על הריסים ובכך להתהדר במניפה מושלמת מבלי להספיד את המסקרה טרם עת.


מקור: Piotr Marcinski/Shutterstock.com

• האוטו שלנו גדול וירוק – ומסתבר שהירוק הלא ברור הזה זוהי בעצם צללית שמצאה את מותה על הרצפה בגלל בלימת חרום במהלך הנסיעה. לא מעט נשים לחוצות בבוקר מוצאות את רגעי החסד הצבעוניים שלהן במכונית; שמות סומק תוך כדי העברת הילוך, מניחות מסקרה כשהרמזור מראה אדום ומנסות לדייק בהנחת השפתון בעודן צופרות לנהג שחתך אותן מימין. את תיק האיפור הן כמובן שלפו מתא הכפפות (למי אכפת שהתבשל לו שם?), העיקר שיגיעו לעבודה מתוקתקות וצבועות לתפארת. חברות יקרות, שום תאונה לא שווה ריסים צבועים, פשוט השכימו 10 דקות מוקדם יותר ואמצו שגרת איפור זריזה, אפקטיבית ובטוחה.


מקור: chaletgirl/Shutterstock.com

• תחום השיפוט – אנו לא שופטים אף אחד ומי שבוחרת לתחום את שפתיה באמצעות עפרון שפתיים מבלי למלאן בהחלט מוזמנת לעשות זאת, א-ב-ל, אנו ממליצים בחום להימנע מכך ולהניח את העפרון על מלוא השפתיים מהסיבות הבאות: עפרון השפתיים לא רק מונע זליגת השפתון מעבר לגבולות הגזרה שהוקצו לו אלא גם מקבע את השפתון ומבטיח גוון עז ועמידות ניכרת לאורך זמן. מה גם שהאייטיז חלפו מזמן, אך כפי שאמרנו, אנחנו לא שופטים אף אחת.


מקור: Anna Demjanenko/Shutterstock.com

• סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר – חלק I – יש לנו נטייה מוזרה לאגור ונטייה מוזרה עוד יותר לחשוב שכל המרבה הרי זה משובח; שפתון ישן מתקופת הפלמ"ח, פלטת צלליות של חברה שכבר פשטה רגל, קרם פנים שתוקפו פג כשחגגנו בת מצווה והזרוע עוד נטויה. מתי בפעם האחרונה העמדתן את שללכן למסדר ונפטרתן מכל מה שאינו בר שימוש יותר? שנה חדשה זוהי הזדמנות נפלאה לרענן מצבורים; להיזכר במה ששוכן לו במעמקי המגירה וראוי למעט תשומת לב ולהשליך בלב שלם מוצרים שפג תוקפם, שינו ניחוח, מרקם או גוון או סתם ראויים לעבור לבית אחר, כזה שייתן להם יחס טוב יותר. הכי חשוב – אל תמהרו להצטייד בחלופות חדשות אלא אם אתן זקוקות להן באמת (מסתבר שאפשר לחיות חיים שלמים ומלאים גם ללא עשרה בקבוקי מייקאפ פתוחים…)


מקור: Africa Studio/Shutterstock.com

• סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר – חלק II – מי מאתנו לא נתקלה בסיטואציה הבאה: השקענו באיפור מדוגם, האייליינר יצא סימטרי ומרשים מתמיד, הוא אף הגדיל לעשות והצליח לשרוד על עורנו יום שלם כאילו הונח לפני דקות ספורות ואז מגיע הרגע הנורא מכל, רגע הפרידה. השמש כבר מזמן שקעה ועוד דקות ספורות נמצא עצמנו שרועות על המיטה בעוד עינינו המאופרות למשעי נעצמות אט אט. נכון, פרידות הן תמיד קשות, אך הן חלק בלתי נפרד מחיינו. אנא הפנימו שלכל סוף התחלה חדשה ורצוי מאוד לפצוח ברגל ימין את שגרת יומנו הבאה. לעולם אל תלכו לישון מאופרות (כן, גם אם האיפור עדיין מושלם וגם אם אתן עייפות מכדי להחזיק מסיר איפור ביד אחת וצמר גפן ביד השנייה). הקפידו לנקות את העור היטב ולהסיר ממנו את שגרת היומיום, יפה ככל שלא תהיה.


מקור: marinafrost/Shutterstock.com

באווירת התחלה זו, נאחל לכולכן שנה טובה, בריאה וצבעונית!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן