רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

האיפור המקצועי חוזר לטבע

מהו איפור אורגני?

עבור חברות האיפור המתמחות בדבר, הטרנד האורגני הוא הרבה יותר מאשר סתם מילה  או הצהרה אופנתית. איפור אורגני הוא חלק מדרך חיים, מגישה אחראית לקוסמטיקה ולאיפור והבנה עמוקה של הסביבה בה אנו חיים.

מותג אורגני אמיתי יעשה שימוש אך ורק ברכיבים מזינים עבור גופנו בכלל ועורנו בפרט. חברות המפיקות איפור אורגני נמנעות משימוש בכימיקלים קוסמטיים כגון פראבן, פרופילן גליקול, סודיום, רכיבי ריחות סינטטיים או רכיבים מהונדסים גנטית.

מהם יתרונותיו של האיפור האורגני?

רשימת היתרונות שלאיפור אורגני על פני איפור מסורתי היא ארוכה, אולם היתרון העיקרי של שימוש במוצרים אורגניים הוא האפשרות של העור והגוף לנוח מכימיקלים.  בשנים האחרונות התרבו הדיבורים אודות ההשפעה השלילית של חשיפת יתר  לכימיקלים ורעלנים בקוסמטיקה וחברות האיפור האורגניות הוקמו על מנת לתת מענה ללקוחות השואפים להחדיר לאורח חייהם מריכים טבעיים ככל האפשר, גם באיפור.

האם יש חסרונות לאיפור אורגני?

אורך חייו של האיפור האורגני קצר מאורך חייו של האיפור שאנו מכירים עקב המחסור בשימוש בחומרים משמרים מכל סוג. יש לנקוט משנה זהירות ולדאוג לתחלופה תכוחה של המוצרים. בנוסף, מורי איפור מסויימים מהסוג האורגני נוטים להיות בעלי פיגמנט עדין ופחות עוצמתי ממוצרי איפור רגילים.

לבסוף, כדאי לקחת בחשבון גם את ההוצאה הכספית הנוספת הכרוכה ברכישת מוצרים אורגניים. שוק האיפר האורגני נמתא בחיתוליו וכשוק צעיר שהינו חסר תחרות (יחסית), מחירי המוצרים משקפים את היות האיפור האורגני 'איפור בוטיק' יקר באופן יחסי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן