רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

האינדיגו המלכותי בעולם האיפור המקצועי

בחירת צבעים באיפור מקצועי, אינה דבר פשוט. כל מאפר במהלך דרכו המקצועית מפתח את היכולת להתאים צבעים ללקוחה היושבת  מולו, כך שלטכניקה המוקפדת של הנחת הצלליות במיקומים המושלמים, תתווסף הרמוניה מדויקת של בחירת גוונים נכונה ובעיקר מחמיאה. לכל צבע ישנה משמעות הבאה לידי ביטוי במרקמים וגוונים שונים, כך שצבע מסוים יראה שונה ממאופרת למאופרת.

בבית הספר לאיפור מקצועי של ירין שחף, מאמינים ביצירתיות וחדשנות הנובעים מתוך ידע נרחב הנרכש בבואכם להיות מאפרים מקצועיים. גלגל הצבעים הוא כלי חשוב בידיו המיומנות של המאפר המקצועי, שימוש מושכל ונכון יאפשר מראות איפור מקצועי בלתי נשכחים. מתוך כך בחרנו להציג בפניכם צבע קסום ומיוחד, צבע האינדיגו.

האינדיגו הוא צבע של אור המצוי בקשת הספקטרום בין הכחול לסגול. למרות היותו שייך למשפחת גווני הכחול, הוא אינו צבע יסוד כך שניתן להגיע לצבעו משילובי צבעים וערבובם. האינדיגו מופק מצמח האינדיגו הוא אינו זקוק לחומר "מקבע" , הוא ייחודי ושונה. צבע האינדיגו רגיש לעין האדם ולא כולם מסוגלים להבחין בגוון הייחודי המצוי בו. האינדיגו שייך למשפחת הכחולים – סגולים ובעיקר מיוחס כצבע מלכותי, אם ננסה להגדירו כגוון נתארו כשלב בינים בין תכלת לארגמן.

ייחודו של הצבע יצר בשנות השמונים עולם חדש המוכר כ"ילדי האינדיגו". מושג זה מתאר ילדים בעלי כוחות או תכונות מיוחדים, לכאורה, על פי אמונות  מסוג העידן החדש. ילדי אינדיגו מייצגים את "השלב הבא" בהתפתחות האנושית המונח עצמו נובע מהאמונה כי לילדים אלה ישנה הילה בצבע אינדיגו. בעולם האיפור המקצועי מסע החיפוש התמידי, אחר חידוש ויצירתיות מוביל אותנו לחקור, לערבב ולשלב צבעים, כך שלעיתים נרקח לו גוון מסעיר המתאים בדיוק לרעיון חדש או עיניים שחיכו בדיוק לצבע המחמיא שנולד.

משהו קורה בגוונים הכחולים והסגולים שתמיד ירגש ויחמיא. צבע האינדיגו מהווה בדיוק את  הגוון המשלב את שני הצבעים הללו. האינדיגו זועק תחכום, הוא תלת מימדי, הוא מייצג אהבה,חמלה,ריפוי והרגעה. הידעתם שזהו צבעה של העין השלישית? בסהרה תמצאו ריכוז גבוה של מקומיים הלבושים בבגדים מסורתיים בצבע האינדיגו.

תארו לכם הפקת איפור שנולדה מתוך אהבה לצבעי הכחול והסגול, עם אווירת צבע האינדיגו המיוחד?

הפקת איפור יכולה להיות עשירה וחיה גם כשהיא מונוכרומאטית ומתבססת על מבחר גוונים הנובעים ממשפחה אחת של צבע, הנראת כפלטה עשירה ואינסופית.

איפור: עידית ראובני שיער: ליאור מטלוב דוגמנית:ילנה אלגרייט צילום: אבי משולם עיבוד: יפית קוריש

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן