רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

האור שעל העור

האיפור האידאלי ייראה במיטבו אם ייעשה באור יום, רק שלפעמים בא לנו להתאפר דווקא כשהאור לא קיים ולהיעזר בתאורה מלאכותית. איזו תאורה?  כל הפרטים

לפני כמה שנים הוא פרץ אל חיינו: עמוד חצובה שבקצהו מבוססת טבעת לד מאירה או כפי שאנו אוהבים לקרוא לו "רינג תאורה". הרינג מעניק לנו תאורה היקפית שמפזרת את האור באופן שווה על כל אזורי הפנים, דבר שמונע אזורים מוצללים ש"נבלעים" בחושך.

תאורות הלד והרינג מגיעות אלינו מעולם הצילום, שם הן נמצאות  בשימוש כבר שנים רבות ובעיקר בתחום צילומי הביוטי.  זו הסיבה שהתאורה הזו נהיתה כה פופולארית בקרב האיט-גירלז , הביוטריות ושלל משפיעני הרשת.  אין זה סוד כי תאורה טובה יכולה לשדרג את ביצועי האיפור שלכם ולהציג את עור הפנים שלכם במראה פנים כמעט מושלם.

תאורת רינג לרכישה באתר ירין שחף

ומה עדיף? תאורה צהובה או לבנה?

התאורה הצהובה (שנקראת גם תאורה חמה) מבוססת על גווני הצהוב והאדום. היא נחשבת למחמיאה יותר למראה עור הפנים שכן ביכולתה לגרום לכתמי עור ולקמטים להיראות באופן מטושטש.

תאורת רינג שולחנית לרכישה באתר ירין שחף

התאורה הלבנה (שנקראת גם תאורה קרה) מבוססת על גווני כחול בהירים מאד. היא קרובה יותר להעניק תוצאות שמדמות אור יום ומציגה  את המראה היותר אותנטי של עור הפנים. רואים בה הכל: את הדברים המחמיאים (וגם את אלה שפחות…) ולכן עדיף להשתמש בה לאחר איפור, כשמקסימום פגמים כבר הוסוו והוסתרו…

תאורת לד עם כנפונים לרכישה באתר ירין שחף

תאורה משולבת (חמה וקרה יחד)
העניינים נוטים להיות מורכבים יותר כאשר משתמשים בתאורה צבעונית בכמה גוונים. או אז מושפע מראה האיפור בדרכים שונות ומנוגדות. זכרו כי ספקטרום הצבעים מורכב משילוב של אדום-כחול וצהוב. בשימוש בתאורה המשלבת את שלושת צבעי היסוד הללו, נוצרת עבורכם סביבת אור "בטוחה" אשר אמורה להציג את כל צבעי האיפור שלכם בצורה מושלמת, במידה וכל שלושת מקורות התאורה מאוזנים בינם לבין עצמם.

תאורת לד חצי ירח לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן