רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

האביזרים שיעיפו לך את הסכך

השקעת במוצרים איכותיים אבל מה זה שווה בלי להשתמש באביזרי האיפור שיעזרו להבליט את האיכויות של מוצרי האיפור שלך? כל האקססוריז שאי אפשר בלעדיים

זו עובדה ידועה כי כל מוצר איפור, איכותי ככל שיהיה, לא יוכל לבוא לידי ביטוי מקסימלי מבלי שייעשה בו שימוש נכון. אם דיברנו על שימוש נכון אז חשוב לזכור שגם כשמורחים שפתון או מייקאפ, התוצאה תיראה אחרת אם נשתמש באביזר איפור איכותי לצורך ההנחה על הפנים או אם נחליט לוותר על העניין.

שוק הביוטי שופע אביזרי איפור (אקססוריז) כאלה ואחרים שנמכרים בכמויות ולכל דורש. בכתבה הזו נתמקד בחמישה מוצרים שאי אפשר בלעדיהם או אם תרצו – מוצרים שהעיפו לנו את הסכך 😊

תאורת רינג לד שולחנית לרכישה באתר ירין שחף

תאורת רינג לד שולחנית

קרה לכם פעם שהתאפרתם בתאורה לא אידאלית ואח"כ יצאתם החוצה כדי להסתכל על יצירת האיפור שלכם רק כדי לגלות  שאין קשר בין גוון המייקאפ לגוון הצוואר שלכם או כי הצללית  שחשבתם שטשטשתם היטב לא טושטשה כלל?

אם התופעה מוכרת לכם, כדאי לדעת כי תאורת רינג שולחנית תפתור את העניין אחת ולתמיד. היא קטנה מספיק כדי לא לתפוס את כל שולחן האיפור שלכם, היא ניידת וניתנת להעברה ממקום למקום בבית, היא עוצמתית ומספקת תאורה ממוקדת ובדיוק ברמה הרצויה כדי שתראו מה אתם עושים כשאתם מתאפרים. בניגוד לרינג הפשוט שממחייב להתאפר בעמידה, התאורה הזו מאפשרת לכם להתאפר בנחת בישיבה ובאופן המדויק ביותר. 

תיק למכחולי איפור לרכישה באתר ירין שחף

תיק למכחולי איפור

נכון שכל אחד צריכה שיהיה לה תיק קטן? אז שימו לב, כי זה ה-תיק!

לא רק שהוא מהווה אורגינייזר אידאלי  ומסדר לכם את כל מכחולי האיפור בעמידה כשהם נגישים לשימוש ולא מצריכים חיפוש תמידי בתיק האיפור, אלא שהוא גם מאפשר סגירה עילית ובכך הוא מגן מפני אבק שעלול לחדור אל מכחולי האיפור שלכם.

היתרון השלישי הוא בניידות שלו שמאפשרת לקחת אותו איתכם לנסיעות ולחופשות. לא בכדי כל המאפרים המקצועיים התאהבו בו ולא מוותרים עליו!

שלושת מכחולי האיפור שהם MUST:

לכל אחד ואחת יש את מכחולי האיפור שהוא או היא מעדיפים אבל אלה מכחולי החובה שאי אפשר בלעדיהם:

מכחול איילינר לרכישה באתר בירין שחף

מכחול האיילינר והגבות המושלם

מדובר במכחול זוויתי בגודל זעיר ביותר שמאפשר גם עיצוב ומילוי טבעי של גבות וגם ציור קו איילינר דק ומושלם. ניתן להיעזר בו גם לשרטוט של פינת העין. בגלל גודלו הזעיר הוא מצליח לצייר פינות באופן מדויק (מה שקשה או מגושם לעשות בעזרת מכחולי איפור גדולים יותר)

מכחול פודרה לרכישה באתר בירין שחף

מכחול פודרה שימר והצללות

יש מאפרים מקצועיים שמחזיקים שניים ואפילו שלושה מכחולים כאלה והסיבה ברורה: מדובר במכחול לא גדול מדי ש"יודע" לפדר אזורים עדינים וצרים בניגוד למברשות הצללה ושימר שעלולות להיות גדולות ומגושמות לשימוש באזורים עדינים באזור הפנים כמו מתחת לעיניים. המכחול הזה גם מבצע הצללות במקומות צרים כמו צידי האף וכמובן יודע להאיר את אותם מקומות בהתאמה ולמרוח שימר והיילייטר באופן מדויק תוך שמירה על האיפור שיימרח רק במקומות שצריך.

34brushhead
מכחול שפתים לרכישה באתר בירין שחף

מכחול ליצירת מראה שפתיים מושלם

אתם עדיין מורחים את השפתון היישר מתוך האריזה? עדיין מורחים את הגלוס בעזרת האפליקטור שמוצמד אליו מפס הייצור?   תתקדמו למכחול מקצועי שיודע לדייק את ציור השפתיים ובכך גם לעבות אותן או להגדיל או להקטין- מה שתרצו. אם אתם חובבי סגנון האיפור בעל הצבע המדורג (אומברה) תגלו כמה קל ליצר אותו כשאתם אוחזים במכחול מקצועי שיודע לדרג את הגוון.

סרט מתיחה לעיניים לרכישה באתר ירין שחף

סרט מתיחה לעיניים

טרנד המתיחה לאזור העיניים לפני איפור אינו חדש: גם בעבר וגם בהווה היו מעצבי השיער נעזרים בצמה או קוקו מוסתר מתחת לתסרוקת על מנת לייצר לאזור העיניים מראה רענן ומתוח.

בשנה האחרונה ולא מעט בזכות הרשתות החברתיות, נהיה סרט המתיחה מצרך מבוקש משום שהוא מאפשר לכל אחת למתוח לעצמה את אזור העיניים מבלי לקבוע תור במיוחד למספרה.

את הסרט תוכלו להשיג בכמה גוונים על מנת שתוכלו להסתירו היטב מתחת כל גוון של שיער מבלי לחשוש.

זוג ספוגיות איפור לרכישה באתר ירין שחף

ספוגיות איפור מקצועיות

גם אם אתם מורחים את המייקאפ שלכם בעזרת מכחול או אפילו בעזרת האצבעות – אין על הספוגית שתעניק גימור מדהים לכל יצירת האיפור שלכם: עובדים איתה כשהיא שטופה ולחה, ניתן להניח באמצעותה את המייקאפ על עור הפנים או רק לבצע טשטושים של סימני מריחה (או גם וגם…לשיקולכם) הספוגית בנויה באופן כזה שמאפשר גישה גם לאזורים  צרים ועדינים באזור הפנים וגם לאזורים גדולים יותר.

השימוש בה הוא רב פעמי והיא מתכבסת ומתנקה בקלות. 

מה שבטוח הוא שלאחר שימוש ומריחת מייקאפ באמצעות הספוגית, כשתראו את התוצאה שמתקבלת שמזכירה מראה עור ש"כאילו" טופל בתוכנת פוטושופ, לא תרצו לחזור אחורה ותתמכרו למריחת המייקאפ באמצעותה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן