רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

בלוגרית האיפור של החודש

רות טולדו, אמנית איפור והאישה מאחורי הבלוג המצליח Makeup Addiction היא האורחת הראשונה בפינתנו 'בלוג החודש'. על גבי הבלוג שלה, רות מעידה על עצמה:

"(אני) נושמת כל מה שקשור לעיצוב ואומנות מאז שאני זוכרת את עצמי. כילדה עם הפרעות קשב וריכוז תמיד מצאתי נחמה באומנות. ההתמכרות לאומנות האיפור החלה במקריות…זכיתי בלימודי איפור בהגרלה…לא חשבתי מעולם שזה יהפוך להיות המקצוע שלי…התמכרתי! ומאז אני מאפרת…כל הזמן…בכל מקום…ובכל מדיה אפשרית."

רות אכן עומדת מאחורי ההבטחה ומספקת לקוראיה הנאמנים שלל פוסטים מרתקים על איפור מקצועי והחיים כאמן איפור בתעשיה.

היא דואגת להעמיס בשנינות ובאופן קבוע את הבלוג שלה בכל מה שמענין מאפרים: סיקור של תצוגות אופנה ואיפור מאחורי הקלעים של התצוגות החשובות בעולם, הפקות אופנה נוצצות המתפרסמות במגזינים סביב העולם, סקירה של מוצרים שונים אותם היא מנסה בעצמה, וחוזרת עם דיווחים מהשטח, פוסטים שלמים המוקדשים ללינקים לכל מיני אתרי איפור ואופנה מלאים בהרשאה ותוכן משגע, ועוד המון נושאים מעניינים, מוגשים בשיק ובאלגנטיות מקסימה.

החלק שאנחנו הכי אהבנו בבלוג של רות הוא דיווח שבועי על כל מה שקורה בבלוגים של חברי למקצוע. אמנית האיפור הזו מפרגנת לקולגות ומפרסמת את הפוסטים המעניינים המגיעים משלל בלוגים של אמני איפור אחרים שהיא עוקבת אחריהם באופן קבוע. בעינינו, מי שדואגת לפרגן, מגיע לה הפירגון הגדול ביותר ועל כן היא פותחת את הפינה שלנו החודש!

קריאה מהנה!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן