רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

בית ספר לאיפור וחג החנוכה

בית הספר הגבוה למקצועות האיפור "ירין שחף" שינס מותניו, וגייס את צוות ההוראה וההדרכה להפקת חנוכה קצת אחרת… בכדי ליצור הפקות ומראות איפור ייחודים , השראה היא הדרך הטובה ביותר להתחיל. לאחר מחקר מעמיק על החג ומאפייניו, הסביבון הפך לשחקן ראשי במערכה. סיבוב ותנועה האופייניים למשחק הסביבונים העתיק התוו את הקונספט לעיצוב וכמובן לאיפור. האיפור עוסק בתנועה וסיבוב.

כל אחת מהמאפרות המוכשרות החליטה לקחת את רעיון ה"תנועתיות" וליצור מראה איפורי צבעוני וזורם. להשלמת התמונה, הוזמנו רקדניות שיחזקו את  האיפור ויעצימו את הקונספט הנבחר. מה זה אומר בעצם? השראה יכולה להוביל לעבודות מיוחדות, היא עוזרת ומחזקת ובעיקר מובילה כל אחד ליצירה מקורית וחדשה. מחקר מעמיק מוביל לתוצאות קסומות, כל דבר יכול להוות השראה עבור כל אדם, הסוד הוא לבדוק ולחקור ללא הפסקה ובעיקר – להעיז וליצור כל פעם משהו חדש ומרגש.

אנסטסיה מיילר – מאפרת ומרצה בצוות ההוראה וההדרכה של בית הספר, בחרה לעשות שימוש באיפור ציורי, השייך לתחום איפור הפנטסיה. הציור עוסק בתנועה וסיבוב והותאם למבנה הפנים של הדוגמנית, הן מבחינת מרקמים וצבעים והן מבחינת מיקום הפרטים.

אנסטסיה יצרה מראה איפורי המתמקד בעיניים, התנועה בציור מושפעת מסיבוב הסביבון והתנועה, הצבעים נלקחו מלהבות הנרות, כך שהתוצאה הסופית הינה מראה דרמתי ובלתי נשכח. השפתיים אופרו במעברי צבע וגוונים של פלטת הוורודים, נקודות אור במרכז השפה, העצימו את מראה השפתיים והעשירו אותן.

בקורסי ההמשך בבית הספר לאיפור "ירין שחף", תוכלו ללמוד טכניקות ודרכים , שיובילו אתכם כמאפרים ליצור הפקות פנטסיה מסוג זה. אנסטסיה מלמדת שיעורי ציורי גוף ופנטסיה בבית הספר, ומצאה כי חג החנוכה הוא הזדמנות נפלאה ליצור מראה איפורי ודרמתי המשלב את כל סודות היופי והפנטסיה יחד.

לימור הדר – גם היא מורה בצוות ההוראה של בית הספר, יצרה מראה תנועתי, המשלב השראה ויצירתיות, עם עולם הצבע של להבות החג. הסתרת חצי גבה, בשימוש עם שעווה פיסולית המיועדת לכך, וציור עליה יצרו מראה איפורי מיוחד. לימור עשתה שימוש במייק – אפ לבן כבסיס, עליו הניחה צלליות בגוונים צהובים וכתומים.

המייק-אפ הלבן העצים את פיגמנט הצבעים והפך אותם לזוהרים ועוצמתיים. ניתן לזהות תנועתיות בצורות המופשטות שצוירו על פני הדוגמנית ואף המשיכו לכיוון השיער. עשן ולהבות, יחד עם זרימה באיפור יצרו את האיפור בצורה מדויקת.

את המראה האחרון יצרה יפית קוריש, מורה בצוות ההוראה של בית הספר.יפית החלה בהסתרת הגבות ויצרה איפור סימטרי של להבות ואיילנר המשוך בצורה נקייה ומדויקת. יפית עשתה שימוש בגוונים צהובים וכתומים, והוסיפה גוון של לבן בכדי ליצור מעברי צבעים.

הסומק הינו סומק "בובתי" שהונח על תפוחי הלחי בגוון אדמדם, השלים את המראה. יפית מעצבת שיער ומאפרת, יצרה מראה של להבה בשיער כך שנרות חנוכה לא חייבים להיות משעווה…אם כבר שעווה פיסולית להסתרת הגבות!

בית הספר הגבוה למקצועות האיפור "ירין שחף" מאחל לכם חג חנוכה מרגש, מלא אור ויצירה!

איפור : אנסטסיה מיילר, לימור הדר, יפית קוריש שיער: יפית קוריש, טליה ניימן עיצוב תלבושות והפקה: טליה ניימן דוגמניות: יובל גרגיר, יעל צינמון, מרים אסרף צילום מאחורי הקלעים: אנסטסיה מיילר, יפית קוריש, עידית ראובני צילום סטודיו: אבי משולם

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן