רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

באילו מקרים נצטרך סטייליסטית?

שירותי סטיילינג מלמדים אותנו להבין איזה סגנון לבוש הכי מתאים לנו, מהם הטרנדים החמים בעולם האופנה ואיך להפוך את המלתחה שלנו לשימושית ולכזאת שתשקף אותנו בצורה הטובה ביותר. הסטיילינג נועד לשלב בין טעם אישי לטרנדים אופנתיים ולהעניק לנו כלים שיאפשרו לנו לבצע התאמה נכונה וליצור לעצמנו טוטאל לוק מחמיא ביום-יום ובאירועים מיוחדים. שירותיה של סטייליסטית מקצועית יתאימו לכל אחת ואחד מאיתנו שרוצה לשדר אמירה בהופעה שלו, להרגיש בנוח בשגרת היומיום שלו ויחד עם זאת – ליהנות מהלוק המושלם עבורו.

בין היתר יתאימו שירותי הסטיילינג לפוליטיקאים ולאנשים בעמדות מפתח, שרוצים לדאוג לעצמם להופעה ייצוגית והולמת; לסלבריטאים ולמפורסמים, שפעמים רבות נבחנים בעיני הציבור באמצעות ההופעה שלהם, ורוצים להתבלט ולעורר השראה בקרב קהל האוהדים שלהם; ולאנשי קריירה, בהתמודדות על משרה חדשה או בעבודה היומיומית שלהם, מאחר שרבים מהם מנסים לשמור על מראה נכון שיקנה להם עוצמה.

אך הרבה מעבר לזה – שירותי סטיילינג מתאימים לכולם! לכל אחת ואחד מאיתנו שמייחל לשינוי בתדמית שלו או לאנשים שרוצים להרגיש טוב עם עצמם ללא קשר לתדמית שהם צריכים לשדר. שירותי סטיילינג מתאימים לכל גיל, לנערות, לאמהות ואפילו לבנות הגיל השלישי, לגברים ולנשים מכל סוג, בכל מידה או מבנה גוף, שפשוט רוצים לרענן את המלתחה שלהם ולהרגיש בנוח עם הגוף ועם המראה שלהם.

בשירותי סטיילינג אישי, הסטייליסטית מגיעה לביתה של הלקוחה (או הלקוח) ועורכת איתה מה שמכונה 'סידור ארון'. הסטייליסטית והלקוחה בוחנות יחד את הבגדים, הנעליים והאקססוריז שיש ללקוחה בארון, בודקות מה מתאים למבנה הגוף שלה ומה לא, מה אופנתי ומה פחות, מה מתאים ומה לא מתאים לצרכים ולהעדפות שלה – ובהתאם לזה עורכות סינון ראשוני. הסטייליסטית למעשה מעניקה ללקוחה את הכלים ללמוד איך להתלבש בעצמה, איך לבחור בשילובים הנכונים ואיך לדעת להתאים את ההופעה שלה לנסיבות ולתזמון, החל מלבוש יומיומי, דרך אירועים מיוחדים ועד לנסיבות מיוחדות כמו ראיון עבודה למשל. שירות נוסף שהסטייליסטית מציעה הוא מסע קניות משותף, שבו היא נפגשת עם הלקוחה בחוץ או בקניון ויחד הן נכנסות לחנויות בגדים, הנעלה ואקססוריז, ובונות עבורה מלתחה שתתאים למבנה הגוף שלה ולמה שהיא מבקשת לשדר.

מעבר לסטיילינג האישי, לסטייליסטית יש תפקיד מפתח בכל מה שקשור להפקות טלוויזיה, פרסומות או אופנה, והיא אחראית על השילוב בין כל האלמנטים המרכיבים את המראה של המשתתפים, איפור, עיצוב שיער, בגדים, נעליים ואקססוריז, בהתאם לצרכים של ההפקה. בקורס הסטיילינג המקצועי בבית הספר 'ירין שחף' לומדים התלמידים כיצד להעניק שירותי סטיילינג אישי וגם כיצד ליצור סטיילינג עבור הפקות, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן