רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ארבעים מעלות בצל? העיקר שהסטייל נכון

כשכל מה שמתחשק זה רק ללבוש גלביה רחבה, להיכנס לחדר ממוזג ולחכות לסתיו שיגיע, אפשר לנהוג אחרת ולאמץ סטייל קיצי שנראה נכון, משדר שיק ונוחות גם במזג אוויר חם במיוחד.

בניגוד לחורף שבו קיימת האפשרות להסתתר מתחת לשכבות של בגדים בגוונים קודרים, הרי כשמגיע הקיץ תמיד ניצבת בפנינו שאלת השאלות: איך ליצור מראה קייצי, עליז, צבעוני  וקליל שגם יחמיא לגוף וייראה מעולה תמיד ובכל מצב?  הבשורות הן שלא צריך לעבור קורס סטיילינג כדי להגיע לבחירות בגדים נכונות. מספיק להקפיד על כמה עקרונות ואתם בדרך ללוק ולמראה המנצח.

הקפידו על הבסיס שמתחת לבגדים:  
תחתונים וחזיה נכונים יכולים להרים את הלוק או לחליפין להוריד אותו. נכון שהחזייה הכי נוחה שלכן היא דווקא זו שכבר איבדה כל אלסטיות אבל זכרו שככל שרצועות הסגירה שלה בגב מתרוממות למעלה, מראה החזה יורד כלפי מטה. אסור לשכוח במקביל שבגדי הקיץ עשויים בדים דקיקים שחלקם גם נצמד לגוף ולכן הקפידו לבחור בחזייה שמפסלת את הגוף ותומכת בו, וכדי שלא הכל "יישפך" מהצדדים או מקדימה. בחירה נכונה של חזיה טובה לוקחת זמן ומצריכה מוכרת מנוסה והרבה סבלנות למדידות אבל שווה את המאמץ.

תחתונים ללא תפר:  אלו התחתונים הכי מומלצים ללבישה בקיץ מהסיבה הפשוטה שהם לא יוצרים לחץ על שום איבר בגוף ולכן הם אינם "חותכים" בבשר ומונעים את המראה שבו "הכל נשפך"  מהצדדים. כך הם עושים את העבודה מבלי לבלוט מתחת בדי הקיץ הדקיקים.

 
 
 
 

קנו בגדים שעשויים מבדים ייעודיים לקיץ

הטריקו והמשי הם הבדים של הקיץ אך נוטים להיצמד לגוף. אם מבנה הגוף שלך רזה וצר-     לכי על זה ובחרי בגדים שעשויים מהבדים הללו אבל אם לא, בגדים העשויים מבדי כותנה ופשתן יתאימו ויחמיאו יותר שכן הם לא נצמדים לגוף ובכך מטשטשים את כל מה שלא תרצי שיבלוט.

שלבו תכשיטים
הבגדים הקצרים מזמנים אליהם שילוב של שרשראות וכן- אפשר גם לענוד כמה מהן אחת מעל השניה, בתנאי שכולן מדברות באותה שפה וסגנון.  השרוולים הקצרים מזמנים מאד ענידה של צמידים מהסוג הצמוד והסוג הזז והמשוחרר. אל תפחדו "לשחק" עם האביזרים והלוק עד שתגיעו לתוצאה שאתם אוהבים. אם אתם בעניין של עגילים תוכלו לשחק עם עגילים תלויים וארוכים בתסרוקת פזורה, מה שישדר חופש, ואם החום מעיק עליכם מאד ואתם חייבים ללכת בשיער אסוף, עגילים צמודים תמיד יתאימו.

 
 

חייבים עליונית?

זכרו כי תמיד ניתן לשלב קימונו צבעוני מעל בגדים חלקים, ואם אתם רוצים להצליל ולטשטש מראה של  מותניים רחבות, העדיפו ז'קט או עליונית בגזרת שעון חול , דבר שיסייע בטשטוש אזור המותניים ויצירת אשלייה צרה.

כל אחת חייבת איתה תיק קטן?
אולי תופתעו אבל יש קשר ישיר בין גודל התיק לבין הרצון לטשטש מראה של אגן רחב וישבן גדול: תיק קטן, יכול בקלות לגרום לאזור האגן והישבן להיראות גדולים ורחבים יותר וההיפך: ככל שהתיק שאיתו תלכו יהיה גדול יותר, כך האגן והישבן שלידו ייראו קטנים יותר.

השרוול הנכון
נכון שכל מה שבא לכם עכשיו זה גופיה עם כתפיות ספגטי? לכו על זה רק זכרו שאם התברכתם בכתפיים רחבות, כתפיות הספגטי יגרמו לכתפיים להיראות רחבות אפילו יותר. מומלץ לבחור בבגדים עם שרוולים רחבים ומתנפנפים שתמיד יוצרים אשליה של זרוע צרה.

רוצה ללכת על בטוח?

בחרי באוברול שיעניק תמיד מראה אופנתי ועדכני. עם חגורה, או בלעדיה.
טיפוס של ג'ינס וטישרט?  את מסודרת:  ג'ינס ייראה תמיד נכון ובכל מצב לא ישדר טעות.

 
 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן