רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אל תהיי סתם קוקו!

תסרוקת הקוקו הפכה פופולארית בין אם צריך לאסוף את השיער כי חם, או כדי שהשיער לא יפריע במהלך פעילות כזו או אחרת וגם כשיוצאים לאירוע חשוב. הכל תלוי במה שנבחר להוסיף לו ובאיך שנבחר לשדרג אותו

הקוקו האסוף מהווה את איסוף השיער האולטימטיבי והמהיר ביותר כשאנו לא רואים או חושבים על אופציה אחרת. מצד שני כשמוסיפים לו טוויסט של יצירתיות, התסרוקת הפשוטה הזו לכאורה, עוברת כבר לליגה אחרת, אופנתית ויצירתית. אז גם אם כבר לקחתם קורס לימודי תסרוקות או שאתם רק חובבים את תחום עיצוב השיער, הנה כמה שיטות לשדרוג הקוקו שלכם כדי שגם אתם תוכלו להפוך תסרוקת פשוטה יחסית למשהו טרנדי עם אמירה אופנתית.

הקוקו העטוף
אספו את השיער לקוקו והשאירו קצוות שיער אחת חופשית מחוץ לגומיה. בעזרתה עטפו את הגומיה של הקוקו, הדקו בעזרת סיכת ראש מתחת לקוקו (במקום נסתר) התיזו מעט ספריי לקיבוע וסרקו את העיטוף כדי שמה שיתקבל ידמה לסרט יפה לאיסוף השיער

הקוקו הקלוע
אספו את השיער לקוקו גבוה ואת הקוקו עצמו קלעו לצמה. לאחר סגירת הצמה עם גומיית שיער הקפידו לשחרר ואותה על מנת להשוות לה מראה רפוי ואופנתי, נינוח ולא מתאמץ.

קוקו שכבות
הפרידו שתי רצועות שיער עבות מכל צד של חזית הראש ואספו ל"קוקו בלוף" לאחר מכן אספו קוקו נוסף בדיוק אל מתחת לנקודת האיסוף של הקוקו בלוף וחזרו על הפעולה גם בפעם השלישית. תקבלו למעשה  שלושה איסופי שמתרכזים אחד מתחת לשני ונראים כמו קוקו אחד ארוך ומיוחד.

הקוקו הגלי
אספי את השיער לקוקו, חלקי את הקוקו לרצועות ולפפי סביב מכשיר בייביליס ליצירת סלסול. לאחר מכן קבעי באמצעות ספרי ולבסוף, כשסלסלת את כל רצועות השיער וקיבעת, הברישי את התוצאה. יתקבל קוקו במראה מוברש וגלי.

קוקו מוהוק
לקבלת מראה בסגנון שבטי, חלקי את השיער לרצועות כשאת רצועת הכתר ההיקפית של הראש קלעי לצמה ארוכה ומשולבת עד לעורף. הקפידי בדרך לאסוף ולהכניס לצמה את חלקי השיער מצידי הראש כך שבסופו של דבר תתקבל צמה משולבת גבוהה מאזור המצח ועד העורף.

קוקו ראסטות
אספי את השיער לקוקו גבוה וחלקי אותו לקבוצות של רצועות. לפפי כל רצועה סביב עצמה וחזקי עם ספריי עיצוב חזק לשיער עד שיתקבלו ראסטות.

קוקו "חזרתי מהים"
הכיני את השיער לקוקו ראסטות (ע"ע הסבר קודם) ו"פתחי" כל ראסטה לאחר העיצוב. קבעי את הגלים שהתקבלו בשיער בעזרת ספריי מי מלח ותהני ממראה שיער גלי שמשדר  ככה חזרתי מהים"

קוקו עם תוספת
השקיעי ברכישת תוספת שיער איכותית בצבע מדויק לשערך, למדי איך לעבוד עם התוספת ולהצמיד אותה לשיער או לקוקו עצמו והשתמשי בה לשדרוג נפח הקוקו שלך במיוחד לפני יציאה לאירועים מיוחדים.

קוקו עם תכשיט
לפני כל אירוע חשוב, אם בחרת להשתמש בתוספת או שלא, ניתן תמיד להוסיף תכשיט שיער אחד (או יותר) לקוקו ולשדרג את המראה לו מסתמי ובנאלי לחגיגי ומרשים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן