רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור שימרי וזוהר

 בהמשך למחקר אודות מוצרי האיפור שהרכיבואת מראות האיפור  של קמפיין "ירין שחף"  החלטנו לבדוק  לוק שימרי וזוהר, המבוסס על טהרת גווני הכתום הבוהקים.

מדובר על לוק מרשיעם נוכחות מוארת במיוחד. מהם המוצרים בהם ירין שחף השתמש על מנת ליצור טקסטורה וצבע מוזהב בעל עומק של תלת מימד? לאחר חקירות ממושכות, לא הותרנו לירין ברירה, והוא חשף בפנינו את מזוודת האיפור שלו פעם נוספת, הפעם עם מוצרים בעלי טקסטורות שונות ומעניינות!

…" כך יצרתי את הלוק המואר

  1. פלטת מייק אפים צבעוניים של "קריולן". פלטה זו משמשת אותי שנים, כשאני רוצה ליצור צבע זהב עמוק.הפלטה משמשת אותי ליצירת צלליות וגם ליצירת ליפסטיקים במראה זה השתמשתי במייק אפ הזהוב, יחד עם גוון הברונזה כליפסטיק. בנוסף הוספתי נגיעות של גווני המייק  אפ הללו באמצעות "טפיחות" עם האצבעות מעל לגבה, המייק אפ טושטש ליצירת מראה ש"הולך ונעלם".
  2. פלטת קונסילרים של "בובי בראון" את הפלטה הזו קיבלתי במתנה בהשקת החנות בארץ. מה שאני מחבב בפלטה הזו, הוא מנעד צבעוני של גווני הקונסילר, החל מהבהירים ועד לטשטוש כהויות מתחת לעיניים. במראה זה השתמשתי בגוון הבהיר מתחת לעיניים על מנת ליצור הארה.
  3. RCK- מוצר שנועד לשיזוף ויוצר ברק מנצנץ קלות, השתמשתי במוצר זה ליצור הברקות על עצמות הלחיים של הדוגמנית. החומר הונח ומיד טושטש (החומר מתייבש), דייקתי בגימורים  למניעת כתמים.
  4. מייק אפ מספר 4 של B-COSMIC, הגוון הותאם לגוון עורה של הדוגמנית, את המייק אפ לא פידרתי, זאת בשל העובדה כי המוצר מתייבש  ורציתי ליצור מראה "נושם" ולחותי.
  5. דפי פודרה של "דקלאור" הדפים סופחי שומן מאזורי הT בפנים. בשוק קיים מגוון רחב , זול וטוב של המוצר הזה…אני אוהב גימיקים ומוצרים חדשים, הרי זוהי אהבתו של כל מאפר כמעט לא? למי שמוותרת על התענוג, יכולה לספוח את השומן באמצעות טישו בתנועות של טפיחות.
  6. סומק בקרם של "אינגלוט" על תפוחי הלחיים הנחתי את הקרם וטשטשתי עם האצבעות. ניתן לטשטש גם באמצעות מכחול 24 מסדרת "ירין שחף" או ספוגית.
  7. אבקת שימר של B-COSMIC, את האבקה הנחתי עם מכחול 8 מסדרת "ירין שחף" על עצמות הלחיים, כך העצמתי את ההברקה.
  8. פלטת ליפסטיקים של "בובי בראון" יחד עם המייק אפ בגוון הזהב השתמשתי בליפסטיק כתמתם על העפעף , והנחתי על הרקות  בצורת האות" C " .
  9. פודרה דחוסה של B-COSMICלניקיונות של הצלליות.
  10. ליפגלוס של B-COSMIC, הליפגלוס הונח על השפתיים ויצר תלת מימד לגוון הזהוב.
  11. מסקרה של "סמאשבוקס"- את המוצר הזה גיליתי במהלך ניסיונות רבים של השגת מראה של ריסים מופרדים ועשירים. מעת לעת אני מתנסה במסקרות חדשות ומגלה הפתעות חדשות.
  12. פריימר של "קריולן" מוצר שאני לא זז בלעדיו, המוצר מעניק מרקם אחיד לעור הפנים, המייק אפ "מחליק" מעליו ויוצר מראה זוהר. חשוב להשתמש במוצר בכמות קטנה ולהמתין לייבוש מלא לפני הנחת המייק- אפ.

אנחנו מוכנים ליצור לוק מוואר משלנו ואתם?

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן