רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור ניסיון למקצוענים

מה את בעצם "מוכרת" באיפור ניסיון?

איפור ניסיון הוא פגישה עסקית. את מגיעה להציע מוצר ללקוחה – והיא מצדה יכולה לקנות את אותו מוצר, כשם שהיא יכולה לבחור לקנות אותו ממישהו אחר…

כאשר את מגיעה לאיפור ניסיון חשוב לזכור שהלקוחה אינה "קונה" איפור בלבד, היא קונה ממך שירות, וחשוב למכור גם את עצמך! מאפרת שתגיע לאיפור ניסיון כשהיא לבושה ברישול או לא מאופרת, תצטרך לעבור קשה יותר כדי לרכוש את אמונה של הלקוחה וכדי לרצות אותה. מראה מוקפד, חיוך רחב וגישה חיובית יפתחו בפנייך את הדלת לאינטראקציה חיובית עם הלקוחה עוד לפני שפתחת את תיק האיפור שלך.

הקשבה, הקשבה, הקשבה!

כדי ליצור מראה איפור מושלם לכלה או לערב, את לא צריכה לעשות עבודת הכנה מייגעת – את צריכה פשוט לשאול את השאלות הנכונות – ולהקשיב. שאלי שאלות פתוחות, כאלה שאי אפשר לענות עליהן ב"כן" או "לא" כדי לקבל כמה שיותר מידע על הלקוחה שלך (לדוגמא: במקום לשאול: "את אוהבת את המראה של אייליינר דרמטי?" שאלי "איך את אוהבת לאפר בדרך כלל את איזור העיניים?"). ככל שתקבלי יותר מידע לגבי ההעדפות של הלקוחה שלך – כך עבודתך תהיה קלה יותר. השקיעי זמן בשלב התשאול, מעבר להבנה אמיתית של צרכי הלקוחה שלך, שאילת שאלות מתוך התעניינות כנה יוצרת רושם מקצועי ורגיש ומקלה את מלאכת "שבירת הקרח" מול הלקוחה שלך.

המילה האחרונה – תמיד של הלקוחה

 בתור אשת מקצוע, תפקידך לתרגם את רצונותיה של הלקוחה שלך לאיפור שיחמיא לה ויתאים לסגנון האירוע, ללבוש של הלקוחה, ולאופי שלה. אם לקוחה מבקשת ממך מראה איפור שכלל אינו מחמיא לה – חשוב שתסבירי לה בעדינות ובמקצועיות מדוע כדאי לה לבחור במראה מחמיא יותר (כאשר את מפרטת, כמובן, על איזה מראה את ממליצה עבורה). אל תתפשרי על עבודה שתהיה פחות ממושלמת ברמה המקצועית.

 חשוב תמיד לזכור – הלקוחה היא זו שצריכה להיות מרוצה בסופו של דבר. חשוב לא לכפות על לקוחה את דיעותייך ולאפר אותה בדרך שהיא לטעמך האישי בלבד, חשוב מאוד שהיא תרגיש "בשליטה" ותהיה שלמה עם התוצאה הסופית (ללא קשר להעדפתך האישית למראה איפור כזה או אחר שהיה מחמיא ללקוחה שלך יותר). תפקידך למצוא איזון מושלם בין עבודה שתהיי שלמה איתה – למראה שישאיר את הלקוחה שלך מרוצה ויגרום לה להמליץ עלייך לכל מכריה!

לסיכום – איפור ניסיון מוצלח הוא לעיתים חשוב יותר מהאיפור בערב האירוע עצמו. התנהלות נכונה באיפור הניסיון תבטיח לך לא רק לקוחה מרוצה בערב האירוע – אלא אשת שיווק שתמשיך להמליץ עלייך הרבה אחרי שיסתיימו הריקודים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן