רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי מעבר לים

ברלין

ברלין הפכה בשנים האחרונות ליעד חם ומועדף על רבים. גם לאמני איפור לא חסרות שם אטרקציות.

–  'מאסק ברלין' (Maske Berlin) נמצאת ממש במרכז העיר ומציעה מגוון רחב של קולקציות איפור המחולקות לפי גילאי המתאפרים בטווח הגילאים הנדיב 20-80. בחנות הקטנה יחסית תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרים במניפה בלתי ייאמנת של צבעים וטקסטורות. צוות החנות מורכב מאמני איפור מקצועי שישמחו להשיב על כל שאלה בסבלנות ואדיבות אירופאית. המחירית משתנים, חלקם דומים למחירים בארץ וחלקם יקרים יותר, אך מובטחת לכם קניה מהנה של מוצרים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. בקניה של מספר מוצרים גדול, המחיר הופך למשתלם הרבה יותר.

כתובת: מאסק ברלין, רח' Ansbacher  71.

לונדון

לונדון הינה בירת איפור ואופנה מהגדולות והחשובות בעולם. בהתאמה, תמצאו בה מספר אטרקציות מקומיות למאפרים וחובבי איפור כאחד:

–  Pout

'פאוט' הינו מותג בריטי צעיר יחסית אותו הקימו 3 נשים מתוך אהבת אמת למוצרי איפור צעירים ומדליקים. בחנות תמצאו את המותג pout המצטיין בעיקר במברשות וצלליות הקרם שלו. עוד בחנות, גם איפור של המותג האוסטרלי BECCA המתמחה בעיקר בבסיסי איפור. הפריימר שלהם מיוחד מאוד ומומלץ בחום. מותג נוסף שניתן למצוא בחנות המקסימה הזו הוא Cargo. 'קרגו' מצטיינים בצלליות מעולות ובמנפח שפתיים מוצלח במיוחד. עוד מוצר מצוין של המותג הזה נקרא Daily Gloss, גלוס יומי המיועד ל- 2-3 שימושים ומצוין כמתנה לכלה שאיפרת בערב החתונה. המחירים בחנות לא זולים, אבל בהחלט שוים את ההשקעה.

כתובת:  32 Shelton st. Covent Garden, London.

–  Boots

ברמת העיקרון, 'בוטס' הוא הסופר פארם האנגלי. רשת בתי המרקחת מוכרת את כל מוצרי הפרפומריה והתרופות שאתם מכירים מהרשת המקומית, אולם באנגליה 'בוטס' מחזיקה אין ספור מותגי איפור שלא קיימים בארץ ומתחזקת גם מותג איפור פנימי של הרשת עצמה. מחירי מותג האיפור של Boots  זולים במיוחד (לדוגמא: סילר מצוין  לשפתיים ב-3 ליש"ט). כאמור, בפרפומריה הנ"ל תוכלו למצוא גם מוצרי איפור של מותגים מהעולם כגון Urban Decay ו- NARS במחירים לא זולים, אך גם לא מאוד יקרים.

כתובת: קיימים אינספור סניפים ברחבי לונדון ואנגליה כולה. ב- Covent Garden  ממוקם  סניף גדול ומפנק במיוחד James st. 4, Covent Garden

–  Charles Fox

צ'ארלס פוקס הינה חנות מבית 'קריולן'. החנות הקטנה והמטריפה הינה חנות לאיפור מקצועי בלבד ומציעה מגוון רחב של חומרים לאיפור אפקטים מיוחדים לצד מוצרי איפור יופי מהשורה הראשונה. בצ'ארלס פוקס תוכלו למצוא את מגוון מוצרי איפור השפתיים הגדול ביותר באנגליה, ואולי באירופה כולה. לדוגמא, 'שפתון בגוון טבעי' מגיע בכ- 1000 גוונים ובמרקמים שונים ומשונים. הליפסטיק הנבחר נרקח במקום במיוחד עבור כל לקוח. המחירים? ממש  לא זולים וממש שוים את ההשקעה.

כתובת: 22 Tavistock st. Covent Garden, London

אמסטרדם

–  Back Stage

חנות ה'בק סטייג" היא גן עדן איפורי, צבעוני ושמח. החנות פונה לקהל יעד צעיר ועל כן תמצאו בה מגוון מוצרים עדכני וזרחני במיוחד, ומחירים שווים לכל נפש. כל זאת מבלי להתפשר על איכות מוצרים מעולה ומגוון בלתי מתפשר המתעדכן באופן תכוף.  המחירים כאמור, באמת שווים לכל נפש לדוגמא: צללית איכותית תעלה לכם שלושה יורו, ובקנית קונסילר תיפרדו משני יורו בלבד. במגוון הליפסטיקים תוכלו למצוא גם כאלה המגיעים בגווני כחול, ירוק וצהוב זרחני. מחלקת אביזרי השיער מציעה אביזרים מדליקים במיוחד ושווה לבדוק גם אותה לעומק.

כתובת:  101-103 Rozengracht st. Amsterdam.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן