רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לחג האהבה

המראה המאוהב

אם חג האהבה תופס אותך כשאת מאוהבת – עשית עבורנו את חצי מהעבודה. מחקרים מראים שאנשים מאוהבים הנמצאים בתחילתו של קשר ניחנים בעור פנים בריא וזוהר יותר מאנשים שאינם מאוהבים, זאת בעקבות פרומונים והורמונים שונים המופרשים בגוף בזמן התאהבות. אם את נמנית על ברי המזל המאוהבים ביום זה בשנה, תוכלי להסתפק בבסיס איפור (מייקאפ) עדין בעל כיסוי קל, מעט פודרה מבריקה לקיבוע המייקאפ ולמתן מראה זוהר, סומק ורדרד על תפוחי הלחיים (חייכי מול הראי וטפחי בעדינות עם המברשת באיזור המלא של הלחיים) מסקרה, וגלוס שקוף או ורוד למראה שפתיים בריא שבא לנשק!

המראה הרומנטי

אם התמזל מזלך ואת עתידה לצאת לדייט ראשון בחג האהבה, אנו ממליצים לך להתאים למאורע איפור רומנטי, נשי ורך כמו מראה האיפור שיצר עבורנו ליאור מטלוב, מאפר ומדריך בבית הספר של ירין שחף (בתמונה משמאל).

כדי ליצור את הלוק, התאמני על יצירת אייליינר חתולי מושלם, המעניק מראה חושני ומתאים כמעט לכל מבנה עין. על העפעף פזרי צללית בגוון ניטרלי, והגדישי את שקע העין בעזרת צללית בגוון חום טבעי, כתום עדין, ורוד 'מלוכלך' או כל גוון ניטרלי אחר. משחי את הריסים בשתי שכבות מסקרה שחורה מעבה ומאריכה, למראה ריסים מושלם.  את פנים העין תחמי בעיפרון לבן, והברישי סומק בגוון אפרסק מתחת לעצם הלחי. את השפתיים משחי בליפסטיק עמיד בגוון כהה בטון אחד מגוון השפתיים – ואת מוכנה לצאת לדרך!

המראה נועז

אם את אחת מאותן נשים שאינן פוחדות מצבע, ואוהבות להראות ולהרגיש חושניות במיוחד, המראה הנועז נועד עבורך. שלבי האיפור זהים לאלה של 'המראה הרומנטי', וגולת הכותרת היא בליפסטיק אדום אש הנמשח על השפתיים בשתי שכבות, לרוויה של צבע. למריחה מושלמת של ליפסטיק דרושים זמן, ויד יציבה. התחילי ב'מחיקת' קו השפתיים הטבעי על ידי כיסוי מלא שלו במייקאפ בגוון העור. אם את אוהבת את צורת השפתיים שלך, קחי עיפרון בגוון השפתיים ותחמי את השפתיים לפי קו המתאר הטבעי שלהן. מכיוון ש'מחקנו' את קו השפתיים הטבעי, אם מתחשק לך 'לרמות', תוכלי להגדיל או להקטין את קו השפתיים (במתינות) בעזרת עיפרון תוחם שפתיים בגוון טבעי. לאחר שיצרת את צורת השפתיים שלך מחדש, העזרי במברשת איפור שפתיים כדי לעקוב אחר התיחום שציירת, ומילוי כל שטח השפתיים בליפסטיק אדום חושני. אנו ממליצים לך להשתמש בליפסטיק מהסוג העמיד על מנת שלא תצטרכי לדאוג ל'מריחות' לאורך הערב.

ללא קשר למראה האיפור שבו תבחרי – אנו מאחלים לך חג שמח והמון אהבה!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן