רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי ושנה טובה

הפקה מיוחדת לראש השנה

אנרגיות חיוביות, איפור מקצועי, צבעים, צורות, שנות החמישים והשישים, הכל חוברים יחדיו בהפקה מיוחדת לראש השנה. אגרת ברכה –  קצת לפני האיפור המקצועי איך הכל התחיל…

 ראש השנה חל בא' ב' בתשרי, הוא חג משאלות הלב,  הזדמנות נפלאה להתחלות חדשות, תקוות והזדמנויות להתחיל ולעשות את מה שאנו הכי כמהים אליו. לאיגרות הברכה , היסטוריה עוד משחר הימים. זה התחיל בסין העתיקה שם הוחלפו מסרים למען השנה החדשה, באיחולים לבבים. במצרים העתיקה הועברו פפירוסים ובמאה ה 15 החלו להשלח כרטיסי ברכה עשויים נייר תוצרת בית. המהפכה התעשייתית הפכה את הברכות למוצר עממי וזול. ב1869, גלויות הדואר נפוצו באירופה, חלק נכבד מהעיצוב הוקדש לחג היהודי – ראש השנה! בשנות החמישים והשישים  משלוח אגרות הברכה היה נפוץ עם איורים מעוצבים ששיקפו את האופנה והתקופה על כל תכונותיה! החל מהמאה העשרים הדואר האלקטרוני  החל לשלוט והודעות טקסט מחליפות את משלוח איגרות הברכה…

בית הספר הגבוה למקצועות האיפור של ירין שחף, החליט ליצור הפקה נוסטלגית, רומנטית מלאה ביופי, במיוחד לשנה החדשה. ההשראה הינה שנות החמישים והשישים, שנים שהיו ידועות במהפך משמעותי בעולם האיפור המקצועי. מהפכת הקולנוע שלטה בשינויים הרבים, שכן המעבר לתמונת צבע משחור-לבן יצרה חוקים חדשים.

נשים שאפו למראה פנים חלק ומושלם ורצו להדמות לשחקניות ודמויות מפורסמות באותה התקופה כמרלין מונרו ועוד. את ניקיון הבית והאפייה היו מבצעות בלבוש מוקפד ואופנתי, על רגליהן נעלו עקבים ופנהן עוטרו באיפור מקצועי מלא! נערות לוח השנה כיכבו על גליות ופוסטרים, מעצבי האופנה שלטו ביד רמה בעולם היופי הציבעוני. שפתון אדום, איילנר שחור ועוד רבים נראו ברחובות. התקופה הנפלאה הזו שסימלה את כניסת האיפור לעולם הזוהר, תורגם למען איגרות " שנות טובות" הנוצר בבית הספר.

אלה אברמוב וליה מצא, הופקדו על המראה הנוכחי, איילנר נמשח על עיני הדוגמניות בסגנונות שונים, עיצוב השיער נעשה בקפידה והותאמו להן בגדים המתאימים לצבעוניות ואופי התקופה.

רוצים לראות איך זה קרה? ליחצו על סרטון בית הספר לאיפור

אז איך ראש השנה קשור לכל זה?

התפוח והרימון הפכו "לפודריות" ומראות קטנות, בהן הבנות מתאפרות ומביטות באביזר הצבעוני, האופייני לראש השנה וכמובן…מתאפרות. הצילומים הסופיים הפכו לאיגרות של "שנה טובה" , הן מלאות ביופי וצבע האופייני כל כך לבית הספר לאיפור מקצועי של ירין שחף.

לסיכום,

בית הספר הגבוהה לאיפור של ירין שחף, מאחל לתלמידיו בהווה ובעבר, לבוגריו, לצוות הנפלא בבית הספר, המשך עשייה פורה, יצירתיות, הצלחה ויופי.הגשמת משאלות הלב, להמשיך ליהנות ולעשות את מה שאנו הכי אוהבים לעשות!

שנה טובה!

איפור ושיער: אלה אברמוב, ליה מצא

סטיילינג: מיכל ערבית

צילום: אבי משולם

דוגמניות: אנסטסיה בוצ'רנקו, דינה פלטקיס

הפקה: טליה ניימן

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן