איפור לשנה הבאה

איזה מוצרי איפור נבחר לעצמנו לשנה הבאה וחשוב יותר, איך נשתמש בהם?  

רוצים להיות מוכנים לשנת 2023?

אם אתם מחפשים את הטרנדים  החמים ביותר באיפור לשנה המתקרבת, תמיד תוכלו לשמוע עליהם בכל קורס שמתמחה בתחום לימודי איפור מקצועי ובכל מקרה, אל תשכחו ששמעתם עליהם כאן לראשונה:

עור חשוף ובריא
לא מדובר בקונספט חדש, אבל גם בשנה הבאה ימשיכו להוביל מראות איפור שמבליטים עור בריא בכיסוי מינימאלי. הפורמולות של המייקאפים תהיינה מבריקות בשילוב שקיפות שחושפת מראה עור רווי בלחות. גם בתחום איפור השפתיים, הבאלמים והשפתונים בעלי הגימור המבריק חוזרים.

ההמלצה שלנו:  השאירו את מראה המאט מאחור ובמקומו העדיפו מייקאפים בשילוב סרום, והיילייטרים נוזלים שמעניקים גימור בסגנון גלאם.

שפתיים בגוון עמוק
הניודים אאוט, הגוונים העמוקים, הכהים והאפלים – אין!  כל חברות האיפור מדווחות על עליה בביקושים לגווני שפתונים כהים ועמוקים.

ההמלצה שלנו: שווה להתכונן ללוק השפתיים של השנה הבאה שיהיה גלאמי- גראנג'י- גותי ומאד שיקי

המראה הקוקטי
בניגוד מוחלט לטרנד השפתונים הכהים, המיזוג בין תמימות לפיתוי, יוצר שוב ושוב מראה של ניגודים. מצד אחד סומק בובתי ושפתיים ורדרדות ומצד שני עיניים בעלות ריסים מתנפנפים במראה חודר ועמוק שאי אפשר להתעלם ממנו. גם הסומק עצמו חוזר לכסות את כל עצמות הלחיים ובניגוד לשנים הקודמות שהוא הופיע כ"נגיעה", השנה הוא צפוי להימרח עד קו הרקות.

ההמלצה שלנו:  להתארגן דחוף על מסקרה מאריכה או מארז ריסים מלאכותיים וסומק ורדרד

המראה הסופר-מקושט
ההשפעה של הסדרה "אופוריה" עדיין ניכרת ואנו רואים עוד ועוד מראות איפור שמשלבים הדבקת אבני חן, קריסטלים ויהלומים המשולבים בציורי פנים בגווני ניאון בשלל צבעי הקשת.

ההמלצה שלנו: אם נשארו לכם קישוטים מחג סוכות (או מעץ חג המולד) לא לזרוק, אלא לשלב במראה האיפור המושקע הבא שתיצרו.

הגבות המנצנצות
התחלנו לראות את זה פה ושם על מסלולי התצוגות אבל בשנה הקרובה זה רק ילך ויתגבר: גבות עם אמירה בסגנון הדיסקו, לנועזים בלבד. שילוב של ג'ל גבות עם גליטרים מנצנצים עושה יופי של עבודה וגורם לגבות שלנו לבלוט באופן שלא ניתן להתעלם ממנו.

ההמלצה שלנו:  נראה לכם נועז מדי? אתם לגמרי צודקים. זה לגמרי בסדר להשאר נאמנים לעפרון הגבות הקלאסי שלכם גם בשנה הבאה.

האיילינר הופך לבהיר:  
עוד טרנד שמגיח היישר מהבמות וממסלולי התצוגות הוא האיילינר בגוון בהיר של קונסילר, שהיה אופנתי לפני כמה שנים, נעלם ושוב חוזר כעת. תשכחו מהאיילינר הכהה, גוון השמנת הבהיר זה מה שיעשה לכם טוב ללוק.

ההמלצה שלנו: לא חייבים איילינר מאד בהיר אם לא בא לכם. מספיק שתוותרו על השחור הקלאסי ותלכו על משהו צבעוני שאינו שחור, כבר התקדמתם ברמה האופנתית.

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן