רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור לצהרים?(אל) תעשי מזה אירוע!

התאורה אחרת, האווירה שונה, החום מעיק והשמש יוקדת: כל הסיבות שבגללן צריך לשנות את האיפור שלך לקראת אירוע או חתונת צהרים. האמת? זה אפילו לא מסובך

כל כלה שצפויה להתחתן בצהרים תבקש כי האיפור לאירוע שלה יהיה מקצועי ומותאם לשעות היום ולתאורה השונה של השעות המוקדמות. הקונספט של חתונות ואירועי הצהרים הביא איתו תרבות שלמה של הכנות איפור שמטרתן לייצר טוטאל לוק נכון ומחמיא לכלות ולאלה שמלוות אותן ולכן שמים על כך דגש כמעט בכל קורס איפור.

רענן, קליל וכמעט בלתי מתאמץ- אלו נקודות המפתח ליצירת לוק איפור נכון לאירוע שנערך בשעות הצהרים. איך עושים את זה? מתחשבים בתנאי הסביבה ומצטיידים מראש במוצרי האיפור  המדויקים שיתפקדו בדיוק כפי שאתם רוצים וצריכים.

הכנה מדוקדקת של עור הפנים לקראת האיפור
ניקוי פנים ראשוני ומריחת פריימר איכותי הם שלבי חובה בדרך אל האיפור המושלם. הפריימר "ימגנט" אליו את האיפור שיימרח מעליו ויסרב לאפשר לו לזלוג ככל שיחלפו השעות.

פריימר לפנים לרכישה באתר ירין שחף

התאמה מדויקת של המייקאפ
אם שעות הערב נוטות להיות סלחניות יותר בכל מה שכרוך בהתאמת מייקאפ, הרי שבאור יום, כל טעות איפור נראית במיידי ובמיוחד חוסר התאמה של מייקאפ. אל תוותרו על פגישת נסיון (ערכו אותה גם בשעות היום) על מנת לאתר ולמצוא את גוון המייקאפ שבו תרצו להשתמש מבעוד מועד. מומלץ לבחור במייקאפ מהסוג המתקבע שייתן מענה ופתרון גם לעניין העמידות לאורך כל האירוע או לחליפין להעדיף להתאפר באמצעות איירבראש (התזת איפור), טכניקת איפור שמבטיחה עמידות יוצאת דופן.

מייקאפ עמיד לרכישה באתר ירין שחף
מייקאפ לאיירבראש לרכישה באתר ירין שחף

פודרה שלא תיראה כמו בוץ
באירועי בוקר וצהרים, סביר להניח שתזדקקו לטאצ'אפ אחד או יותר. כדי שהפודרה לא תתמזג עם הזיעה ותהפוך לסוג של עיסה על עור הפנים שלכם, בחרו בפודרה בגריסה דקה שמאפשרת פידורים חוזרים כמעט ללא הגבלה.

פודרה לרכישה באתר ירין שחף

הברקות (בשעות היום) זה אאוט
חשוב לזכור כי עור הפנים לא מגיב טוב לעור השמש שמדגיש כל פגם ונוטה להבריק בצורה מוגזמת. אם  תוסיפו על הנתון הזה מריחה של שימר, אתם עלולים לקבל קטסטרופה איפורית שנראית כמו הגרסה הפחות מוצלחת של עצמכם. לפיכך העדיפו להשאיר  את השימרים במגירת האיפור ולהסתפק בסומק בעל גימור מבריק עדין במיוחד.  

פריימר לעיניים שמקבע כל צללית לרכישה באתר ירין שחף

צלליות קרמיות זה אין
הצלליות הקרמיות , אלה מהסוג המתקבע, יבטיחו שמראה העיניים המאופרות שלכם ייראה בדיוק אותו דבר גם אחרי שעות מהרגע שהתאפרתם. הצלליות העמידות במרקם קרמי מתאפיינות בכושר הישרדות יוצא דופן והן מבריקות בדיוק במידה הרצויה והכי חשוב: מצטלמות נהדר. אם בכל זאת בחרתם בצלליות במרקם אבקתי זכרו למרוח פריימר חזק על העפעפיים, על מנת שהצלליות הללו ישרדו על אזור העיניים שלכם לאורך זמן.

צללית קרמית לרכישה באתר ירין שחף

לאק בלאש כשפתון וכסומק
המוצר הסופר פופולארי הזה, אחיו הגדול של ה"טינט", מסוגל למלא בהצלחה גם את תפקיד הסומק וגם את תפקיד השפתון. הגוון שלו הוא חצי שקוף ומאפשר טשטוש עדין כך שהמראה המתקבל בסופו של דבר הינו סופר עדין וגם סופר עמיד.

לק בלאש לךרכישה באתר ירין שחף

שימוש בג'לים מתקבעים
בחירה באיילינר ג'ל לתיחום העין מלמעלה, למטה וגם בתוך העין, שימוש בג"ל גבות למילוי קו הגבה הטבע ושימוש במסקרה מהסוג העמיד במים, יבטיחו לכם לוק עיניים הורס במיוחד מהסוג שגם לא ידהה או יימרח אף פעם.

ג'ל גבות לרכישה באתר ירין שחף
איילינר ג'ל לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה עמידה לרכישה באתר ירין שחף

שפתון שלא יימחק
לא נשיקות, לא אוכל , לא שתיה ולא עישון – אף אחד מהאופציות הללו לא "יזיזו" לשפתון העמיד וגם לא יזיזו אותו ממקומו לאחר שהוא נמרח ומתקבע על השפתיים.

טיפ להצלחה: חשוב לוודא לפני מריחת השפתון כי השפתיים נקיות משאריות של כל חומר שומני (לרבות לחות לשפתיים) ורק אז למרוח את השפתון ולהמתין כ- 15 דקות להתקבעות מלאה.  

שפתון עמיד לרכישה באתר ירין שחף

פיקסר לגימור
התזת פיקסר מקבע איפור בסיום מלאכת האיפור תבטיח עמידות יוצאת דופן לכל מוצרי האיפור שכבר נמרחו. יחד עם זאת העניין לא מעניק פטור מהחובה לעשות טאצ'אפ לעיתים ולכן כדברי השיר, קחו איתכם תמיד תיק קטן שיכלול טישו וכמה קיסמי אזניים.

פיקסר מקבע איפור לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן