רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור בסגנון ה"רוקבילי"

עולם האיפור הינו עולם צבעוני, מרתק, מרגש , מלא בדמיון. היופי הקסום הממלא  את  תחום האיפור טמון באפשרות לקחת רעיון, כל רעיון, כל מחשבה, כל דבר  ולהפוך אותו ליצירת איפור חיה ונושמת.

עולם האיפור המקצועי, אוחז יד ביד עם עולם האופנה ויוצר דיאלוג הרמוני ומשלים בכל הקשור לחדשנות וטרנדיות. זה בדיוק קורה כשסגנון זה או אחר נולדים מחדש או חוזרים מחדש ועושים "קאמבאק".  בבית הספר לאיפור "ירין שחף" שוקדים ללא הפסקה על חדשנות ומקוריות, לצד שימוש משכיל ונכון בטכניקות איפור הנלמדות בשיעורים שונים בבית הספר,  על מנת לאפשר לתלמידים  ליצור מראות איפור ככל העולה על דעתם.  הפעם, שקדנו על הפקת איפור מיוחדת במינה, המסמלת את בואו של הסגנון  החדש- ישן.

על במות תצוגות האופנה, שערי העיתונים, מגיח לו ויוצר תאוצה ואט, אט מספר על הבשורה החדשה בעולם האיפור והאופנה – סגנון ה"רוקבילי".  מדובר על סגנון ששורשיו העמוקים נמצאים בעולם המוסיקה. הרוקבילי, הינו ז'אנר של מוסיקה שמקורותיו הם הרוק אנד רול, סווינג, בלוז ועוד. הוא נולד בשנות החמישים בארצות הברית, והוא מזוהה עם מוסיקה כפרית שתרמה מאוד להתפתחות הסגנון. אלביס פרסלי היה מזוהה עם סגנון זה שהיה מרדני, שונה ואחר ויצר תהודה רבה בעולם. ההשפעה הפופולארית של הסגנון דעכה בשנות השישים וקמה לתחייה  שוב בשנות השמונים המוקדמות, בתוספת פנים חדשות ותוספות צבעוניות שונות.

התוספות לסגנון המדובר היו בחיבו ר ראשוני למוסיקת הפאנק והגראז', מה שיצר חיבור מיידי לסטייל מקורי. סגנון זה מחובר גם לסגנון ה"סייקובילי" סגנון המושפע מקרקס, סרטי טראש, מוסיקת פאנק, ועוד. הסגנון מאופיין בשילוב בין מראה הפאנק המוהיקני למראות ליצניים, בגדים מנומרים, ניטים, תסרוקות בסגנון שנות החמישים, עקבים גבוהים וקעקועים.   סגנון הלבוש והאיפור נשענים על הסגנון שהיה מוכר בשנות החמישים והשמונים עם טוויסטים מודרנים הכוללים: תסרוקות עם רולים, איילינר, ליפסטיק אדום, לבישת מחוכים ועוד.

היום ניתן להבחין ברמיזות מאותו הסגנון בפרסומות, הפקות אופנה, תצוגות  ועוד. את העולם האסתטי הזה , מלא הדמיון והצבע, לקחנו להפקת אופנה ואיפור שאי אפשר להתעלם ממנה.

וכך זה היה:

ירין שחף יצר מראה איפור שהיה אופייני בשנות החמישים והשישים. על העפעף הונחו צלליות בגוונים דרמטיים שקישטו  והדגישו את את "קפל" העין. בזוית החיצונית של העין יצר ירין מראה של "גל" עם אותה הצללית.

איילינר למסגור העין, הדבקת ריסים וליפסטיק אדו, יצרו הצהרה אופנתית נוסטלגית ומודרנית בו זמנית.

על הסטיילינג  ועיצוב השיער שהותאם בדייקנות לסגנון המדובר הייתה אמונה דפנה בר-אל הדוגמנית,( שממש במקרה גם מדריכה בבית הספר לאיפור של ירין שחף).

לצילומים הצטרף יואב מישל  יחד יצרו לוק חי ובועט!

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן