רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איזו סוג מתאפרת את רוצה להיות?

כולן כבר יודעות שאת המראה הטבעי, נטול כהויות של חוסר שינה ורעננות טבעית בשבע בבוקר, ניתן להשיג באיפור מוצלח שנראה כאשליה מתוקה "כן, כך בדיוק קמתי הבוקר…מממ…כמו בכל בוקר כמובן"… את סודנו השמור ביותר כולנו מקפידות לשמור כי בנינו "מה שלא עושה הטבע עושה הצבע"…

אז איזו מן מתאפרת את? ואיזה פריט איפור תמיד נמצא בתיק האיפור הפרטי שלך?

לא זזה מפתח הבית בלי מראה איפור לטקס האוסקר, או מעדיפה להסתפק במסקרה וגלוס שקוף

טבעי, טבעי, פשוט, פשוט

כולנו מכירים את הטיפוס הבא. לכל אחת מאיתנו יש חברה בעבודה אחות גיסה או סתם מכרה שכללי האופנה והסטייל אינם חלים עליה וכל אזכור לאיפור מעלה על פניה מבט מבולבל ומלא תמיהה. את המתאפרות "הטבעיות" לעולם לא תמצאו משוטטות בין מדפי הפארם בחיפוש אחר המוצר המושלם לכיסוי כהויות מרגיזות מתחת לעיניים, להפך. הן מצאו את הדרך לחיות בשלום עם מה שהטבע הכתיב, הן צועדות בגאון ברחובות בשפתיים עירומות וריסים חפים ממסקרה.

ביום שהן מסכימות לקצת "צבע" הן יבחרו במייקאפ קליל המשלב קרם לחות ומעט פיגמנט, או יסתפקו בפודרה קלילה , מסקרה שקופה ושפתון לחות עם פיגמנט דובדבן עדין וכמעט שאינו נראה.

אייקוניות אופנה

אופנה תמיד נמצאת בראש מעיינייך? ובחן את נמנת מסוג האייקוניות אופנה!

מדובר על ה זן מיוחד של נשים הניזונות בעיקר ממגזינים (טריים בלבד!), מסעות קניות ברחבי הארץ והעולם וכמובן, מאיפור אופנתי במיוחד. ה'מכורות לאופנה' מתעדכנות השכם וערב בטרנדים האחרונים של עולם האופנה, ותמצאו אותן מאופרות בלוקים הכי עכשוויים והכי מעודכנים. לרוב, נשים אלה יראו מתוקתקות למשעי ויגרפו מחמאות, בעיקר מבלוגריות, ואייקוניות אופנה אחרות.

הן בדרך כלל ירכשו את הליפסטיק האחרון של "איב סאנט לורן", והצלליות של "שאנאל" הן בגדר חובה בתיק האיפור.

גימיקים להמונים

מברשת מסקרה חשמלית רוטטת? מייקאפ בעל ספוגית בצורת גלגלת? ליפסטיק אורגני? מלכת הגימיקים מחזיקה את כל אלה ועוד במגירת איפור מלאה עד אפס מקום. בבדיקה שערכנו נמצא שמלכות הגימיקים הן לאו דווקא מהמתאפרות הגדולות ביותר, האהבה לטרנדים והרכישה התכופה בדרך כלל אינם מתבטאים בשגרת איפור מושקעת. טרנדים באיפור מקצועי היו כאן משחר מוצר האיפור הראשון ועוד יהיו איתנו זמן רב כך שלחובבות הגימיקים שביניכן צפוי עתיד מזהיר ומלא בחידושים!

כל המרבה הרי זה משובח?

מי לא מכיר אישה שמעולם לא שמעה על עידון באיפור יומיומי? הטיפוס הבא נוהג להתאפר, ובגדול. אם רוב הנשים המתאפרות ידגישו בחן את העיניים או את השפתיים על מנת לקבל מראה מאוזן וקלאסי, המתאפרות מהסוג המדובר יעמיסו מכל הבא ליד, ובכמויות. באיפור אופנה חדשני או בקטלוג מוצרי איפור, כולנו אוהבים לחזות בדרמה איפורית עשויה היטב אך בחיי היום יום אנו מעדיפים את גישת 'פחות זה יותר'.

איילינר כשיגרת איפור מרלין מונרו מתוך האתר הרישמי

איילינר כשיגרת איפור מרלין מונרו מתוך האתר הרישמי

TOP 10

כמעט כל אישה הנוהגת להתאפר על בסיס יום יומי תאמר לכם שבסופו של דבר, ישנם 4-5 מוצרים בהם היא נוהגת להשתמש דרך קבע שאותם לא תחליף לעולם. לוק 'סוס מנצח' מורכב בדרך כלל מכמה שלבים פשוטים, זריזים ויעילים שמרכיבים מראה איפור מחמיא ומנצח. ישנן מתאפרות שבוחרות להן את הסגנון האיפורי האהוב עליהן מיד בתחילת הרומן שלהן עם עולם האיפור, ונשארות איתו לעולם. על אף האהבה הגדולה לאיפור מקצועי עתיר באפשרויות צבעוניות וטקסטורות מגוונות, גם אנחנו מסכימים שכשמדובר במראה איפור טוב, 'סוס מנצח לא מחליפים'.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן