רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אושר אופנתי

 

בעידן הנוכחי, שבו כוחן של הרשתות החברתיות ושל המדיה עצום, וכמעט כל אחד מאיתנו מטפח חממה וירטואלית משלו, מושג האושר נעשה ויזואלי יותר מתמיד. אנחנו משקיעים דקות ואפילו שעות ארוכות ביום כדי להציג את האושר שלנו לראווה באמצעות סטורי באינסטגרם, פוסט בפייסבוק או תמונה שהעלינו לרשת. כך גם בחיים האמיתיים – אנחנו שמים את עצמנו במרכז, הופכים לשחקנים ראשיים במופע של חיינו, והכל סביבנו צבעוני יותר, מלכותי ושמח יותר מאשר בעבר. וכשהחיים לא מזמנים לנו סיבות מספיק טובות כדי להיות מאושרים באמת, אנחנו מייצרים לעצמנו אושר מלאכותי. מה שרבים מאיתנו לא יודעים, הוא שאושר מלאכותי הוא לא פחות איכותי ומוחשי מאושר טבעי.

 

 

 מתוך כך, נולד מגזין תחזיות הטרנדים בעולם היופי והאופנה לשנת 2019-20 של ירין שחף, שנושא את השם Fake Happines, ובתרגום חופשי "אושר מלאכותי". לאחר שזיהה את המגמה, החליט שחף לחקור לעומק את נושא האושר המלאכותי, והממצאים היו מפתיעים במיוחד. האושר המלאכותי, כך מסתבר, נולד מתוך מערכת חיסון פסיכולוגית שיש לכל אחד מאיתנו, מעין מנגנון הגנה פנימי ולא מודע שמאפשר לנו להרגיש טוב גם אם אין לנו סיבה מוחשית להיות מאושרים, ואפילו אם נסיבות חיינו לא חיוביות במיוחד. אותו מנגנון אמנם לא זקוק לעזרים חיצוניים כדי לפעול, אך מאחר שאין מספיק מודעות לקיומו, אנחנו עושים הכל כדי לספק לעצמנו סיבות להיות מאושרים ולהראות זאת לעולם.

 

"אני האדם המאושר ביותר בעולם. יש לי את הדבר הזה בתוכי שיכול לשנות עוני לעושר, מחסור לשפע. אני יותר עמיד מאכילס, למזל הטוב יש יותר מנתיב אחד להגיע אליי".

סר תומס בראון

 

במגזין, שנפתח במחקר השלם שערך, מתרגם שחף את מגמת האושר המלאכותי העכשווית לטרנדים אופנתיים ואיפוריים. ההשקה הרשמית הולכת לקרות ממש עוד רגע, ביום ראשון הקרוב, אך כבר עכשיו אפשר לחשוף שהלוקים שנמצא במגזין יכללו המון צבעים שמחים, אלמנטים מלכותיים, מסכות ואביזרים יוצאי דופן. איזה אושר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן