רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אהבה ממבט ראשון

רגע לפני סיום העונה הכי נצפית של "חתונה ממבט ראשון", אחת המשתתפות הכי אהובות בתכנית, דנית ליבנת, גילתה אהבה חדשה למצלמה, והצטלמה להפקת אופנה בסימן כוח נשי. מי שעמדו מאחורי הקלעים של ההפקה הן ארבע נשות מקצוע, וכולן חלק מצוות בית הספר "ירין שחף": יעל בר כהן, צלמת בסטודיו שלנו, הייתה אחראית על הצילום; סהר מישר, מדריכה במגמת האיפור, הייתה אחראית על האיפור ועל עיצוב השיער; ג'נט בן דוד, מרצה במגמת הסטיילינג והבעלים של סטודיו 35, הייתה אחראית על הסטיילינג והביגוד; וגלי גרינפלד, מנהלת מגמת הסטיילינג בבית הספר ובעלת הסטודיו 'מיולה', הייתה אחראית על עיצוב התכשיטים. על עיצוב הכובעים אחראית רונית HATS. ההפקה המלאה פורסמה גם במגזין "את".

יעל בר כהן, שיזמה את ההפקה, סיפרה שהכל התחיל דווקא בעקבות תקופת הקורונה. התקופה הזאת, לדבריה, התאפיינה ומתאפיינת בחוסר וודאות ומציאות מתעתעת, וזה מה שגרם לה כצלמת אופנה לחפש אמת פנימית בקרב המצולמים שלה. את האמת הזאת היא זיהתה אצל דנית, שהאותנטיות והכנות שלה מאוד בלטו על המסך שלנו בתקופת ההסגר.

הקונספט שהנחה את ההפקה כולה היה, כאמור, עוצמה נשית – כוח ונוכחות לצד עדינות, אצילות וכנות. כל אלה הנחו את יעל, סהר וג'נט בבחירות שלהן עבור ההפקה הזאת. הקווים האלה מאפיינים לא רק את התוצאה הסופית, אלא ליוו אותן גם בחוויית העבודה מאחורי הקלעים. לדבריהן, שיתוף הפעולה ביניהן היה מאוד טבעי, הרמוני ומוצלח וגרם להן לא רק להתגאות בתוצר הסופי, אלא גם ליהנות מהדרך.


קרדיטים:
דוגמנית: דנית ליבנת @danitlivnat
צילום וקונספט: יעל בר כהן @yael.bc
איפור ושיער: סהר מישר @sahar_meyshar
סטיילינג: ג'נט בן דוד @studio35_janet
כובעים: רונית כובעים @ronit_hats
תכשיטים: גלי גרינפלד דרייר  @gali.greenfeld

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן