רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אביזרי ראש להפקת איפור מקצועי מושלם

כמה פעמים חשבתם על איפור מקצועי מושלם ליום הצילום הקרב ובא ואת הסטיילינג השארתם ליום לפני? איך יוצרים תמונה מנצחת עם אביזרי ראש המתאימים בצורה מדויקת למשימה? הצצה חטופה למעצב הכובעים: פיליפ טרייסי.

ימי הצילומים בבית הספר הגבוה למקצועות האיפור של ירין שחף, הינם ימים מרגשים עבור כל סטודנט ומאפר המעוניין להעשיר את תיק העבודות שלו. לא פעם אנו כמאפרים מקצועיים מחפשים אביזרים משלימים למראה שיצרנו. אנו נתקלים בשאלות אודות השרשרת, התסרוקת והשמלה, אלו שיהפכו את העבודה לשונה ומיוחדת בתיק העבודות שלנו.

המעצב פיליפ טרייסי רואה באביזרי ראש, פריט הכרחי לאמירה אישית מנצחת. תוכלו לסייר בעולמו הוויזואלי, סיור שירגש ויגרה את עולמכם וכישרונכם, יעורר השראה ויוביל אתכם ללוק שחיפשתם. פיליפ טרייסי, מעצב תלבושות ו"כובען משוגע", נולד באירלנד ואת ההתמחות שלו עשה אצל מעצב הכובעים הנודע : סטיבן "ג'ונס". בשנות התשעים , עורכת העיתון "טאטלר"-  איזבאלה בלאו, התלהבה מהתשוקה והכישרון של המעצב, כך שאפשרה לו לקיים במרתף ביתה בית מלאכה קטן ואף הפכה להיות המוזה שלו. החלום הפך למציאות, כך שפיליפ טרייסי מצא את עצמו מעצב לתצוגת האופנה של " שאנל" ברשות קארל לגרפלד  אביזרי ראש מיוחדים, כאלו שהפכו את התצוגה לבלתי נשכחת.

הכובעים של פיליפ טרייסי מהווים אביזרי ראש אך לא רק. לעיתים הם מהווים את כל הלוק, כך שאין צורך בבגדים! את תרבות חבישת הכובעים לקח פיליפ טרייסי צעד אחד קדימה ויצר הצהרה חדשה בה ניתן להשתמש בהעברת מסר אישי ואישיותי של כל אחד מבני האדם. ציני ומגוחך, רציני ואלגנטי, צורות מופשטות, חפצים, כובעים, פרחים, הכול אפשרי ונחבש על הראש. הכובע משנה את הפרופורציה של החובש, יוצר אווירה, אמירה ושלמות ויזואלית. פיליפ טרייסי מהווה דמות חשובה בעולם העיצוב, הוא אחראי לעיצוב רוב אביזרי הראש, אצל מעצבי העל וכמובן את הכובעים המיוחדים  שעוצבו לאורחי החתונה המלכותית של הנסיך צ'ארלס וקייט מידלטון.

כמה טיפים לאביזר המושלם:

פרחים הם כלי צבעוני ומופלא, הימנעו בשימוש של פרחי דמי (פרחים מזויפים), פרחים חיים מצטלמים טוב יותר. אם בחרתם בכל זאת פרח שאינו אמיתי, תוכלו "לשדרג" אותו בהוספת אלמנטים שיעשירו אותו, לדוגמא: טול המלופף סביב הפרח, אבנים, מריחת "לקה" למראה פלסטיקי ועוד.אם בחרתם בפרחים חיים, המבחר הססגוני הוא אינסופי, החל מסחלבים וכלה בחרציות. תוכלו לדאוג לשלמות הפרחים אם תאחסנו אותם במקרר יום לפני הצילום.

כל פריט יכול להפוך לאביזר ראש מושלם, הסוד הוא בפרופורציות ובצורת ההנחה המושלמת על הראש. לדוגמא תקליט ישן יכול להפוך לכובע שיקי נפלא, בהנחה נכונה על הראש.

קשתות הן בסיס נפלא, להדבקת חלקים שונים של אבנים, תחרות וחרוזים, כך שתוכלו ליצור אביזר מקורי בדרך קלה ופשוטה

אם יצרתם אביזר גדול ומרשים כאביזר משלים לאיפור המקצועי שעשיתם, אולי שרשרת או עגילים יהיו מיותרים. עבדו בטוב טעם וימצאו את האיזון הנכון בכל פרט בלוק המבוקש. לעיתים דווקא ה"מוגזם" יהיה המראה הנכון עבורכם אם ללוק אוונגארדי התכוונתם, לכו איתו עד הסוף והפכו את ה"מוגזם" לקונספט העיקרי.

ניתן לשלב אביזר "מוגזם" על מראה איפור נקי ולהפך.

כובעי וינטאג' – חנויות יד שנייה, ומחסני תלבושות של תיאטראות יכולים להוביל לעבודות איפור מופלאות… שיטוט ברחבי העיר יוביל אתכם לרעיונות חדשים ומסעירים.

אל יום הצילום הבא, תוכלו לגשת עם רעיון מסעיר שיהפוך את עבודת האיפור שלכם לבלתי נשכחת!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן