רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אביב הגיע, פרח בא

 האביב כבר פה ואיתו חוזר אלינו גם הטרנד שלמעשה מעולם לא עזב אותנו – הפרחוני. כי מה מתאים יותר מפרחים כדי לקבל את תקופת הצמיחה והלבלוב? בכל שנה, יחד עם שעון הקיץ והשמש, הם צצים מחדש בווריאציות שונות, פרחי אוברסייז או מיניאוטורים, רקומים או מודפסים, בסגנון רומנטי או מתוחכם, בצבעוניות עזה, גווני פסטל או על טהרת השחור-לבן, על גבי בגדים, נעליים ואקססוריז – הכל הולך. 

 

גם בוגרי קורס סטיילינג ב"ירין שחף" בחרו לשלב פרחים בצילומי החוץ שלהם, כשכל אחד מהם מעניק פרשנות משלו לטרנד הנצחי הזה ומציג אותו מזווית אחרת.
גלי גרינפלד, מנהלת מגמת סטיילינג בבית הספר, מסבירה איך הפרחים מעניקים טאצ' אביבי ומשלימים כל אחד מהלוקים המרעננים והטרנדיים האלה. ככה עושים את זה נכון.

העיקר זה הרומנטיקה – שחר שטיינברג
בלוק הנשי והרומנטי הזה הפרחים מופיעים על בגד גוף שמביא איתו גם את טרנד הכתפיים החשופות וגם את השרוולים הנפוחים מטרנד גזרת ה'לוס' שממשיכה איתנו מהחורף. טרנד דמוי העור שהתחזק בשנים האחרונות עם הודעות לטבעונות ולאהבת בעלי החיים מקבל פה מקום של כבוד בתיק ובחצאית. מבחינת צבעים, הירוק והאדום המשלימים שולטים כאן, ונעלי הניוד לגמרי נותנים במה לשאר האאוטפיט.


בגדים, נעליים ותיק: סטודיו 35

קלאסי לעונת מעבר – ניקול שמחוביץ'
בלוק הזה טרנד הפרחים מרומז יותר, ומגיע בדוגמת תחרה בבגד גוף שחור. הלוק כולו על טהרת שחור-לבן-אפור, והטאצ' של הצבעוניות המתפרצת האביבית נמצא בעגילים. הלוק משלב בין החורף, שעדיין נותן לנו תזכורות קטנות, בעיקר בשעות הערב והלילה, במעיל הפרוותי ובגווני האפור – לקיץ, שבא לידי ביטוי בבגד הגוף הדקיק, בצבעים העזים בתכשיטים ובמכנסי 'פנסים' 7/8 בצבע לבן, שהולך להיות אחד הצבעים החזקים של הקיץ הקרוב.


מכנסיים ונעליים: טופשופ
בגד גוף ועגילים: אקססוריז
עליונית: אוסף פרטי

קיצי ונועז – אלכס אגרב
הלוק משלב פרחים בשני אלמנטים: הראשון – חולצת תחרה לבנה עם דוגמה פרחונית, שמבטאת את הצד הרגוע והקלאסי של העונה, והשני הוא האקססוריז, התיק והנעליים הפרחוניים, שבשילוב עם מכנסיים שאי אפשר להתעלם מהם, מביאים את הבשורה הצבעונית והשמחה של האביב, עם רמיזה לקיץ שאוטוטו מגיע.

בגדים: H&M
תיק ונעליים: אלדו.

ערב של אביב – יוכי כהן
לוק קלאסי לאירוע ערב באביב, שבמרכזו חליפה פרחונית על רקע שחור קלאסי. הפרחים והצבעים העזים והאופטימיים – אדום בנעליים וצהוב בפרחים ובג'קט – מאירים את הלוק והופכים הכל להרבה יותר מעניין ושיקי.

בגדים: קסטרו
תיק ועגילים: טופטן
נעליים: סקופ

אקלקטי שיק – יהודית טגר
לוק לאמיצות ולפאשניסטיות שבינינו שמשלב בין כמה טרנדים שונים. נתחיל בטרנד שלשמו התכנסנו, הפרחים, שנמצאים גם בפרינט על החולצה המכופתרת וגם ברקמה על התיק. התיק אגב, משלב בין הדוגמה הפרחונית לדוגמה הצבאית, טרנד שמלווה אותנו בשנים האחרונות. הטאצ' האביבי מגיע גם במכנסיים הצהובים – סמל לפריחה, שמש ואור. הנעליים והתכשיטים כסופים, כך שמצד אחד הם מאוד טרנדיים ויחד עם זאת נותנים לצבעים מקום לככב.


בגדים: סטודיו 35
נעליים: אלדו

קרדיטים:
דוגמניות: מרטינה ומליס ל-MC
צילום: מיכה קיזנר לסטודיו ירין שחף
איפור: ליה דוד ל"ירין שחף"
שיער: יוסי לוי ל"ירין שחף"
תכשיטים: מיולה

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן