עשה ואל תעשה – במיוחד עבור מאפרים מתחילים

  • מאפרים מתחילים – אפרו, אל תדברו יותר מדי, ובעיקר לא על פגמים. אפּרו במקצועיות וביעילות מבלי לייגע את הלקוח, ובכל מקרה תנו לו לבחור את נושא השיחה.
  • מאפרים מתחילים נוטים להתלהב מלקוחות מפורסמים. אנא, כבשו את היצר. המפורסמים מעוניינים בשקט ואינם זקוקים לקריאות התפעלות והערצה של מאפרים. אם יש לכם מחמאה אמיתית מהלב –  אמרו אותה בנועם ובעדינות. כמו כן, לעולם אל תחשפו בפני איש פרט כלשהו, שנודע לכם על הלקוח המפורסם במהלך עבודתכם עימו.
  • אל תבקרו ואל תשפטו לקוחות על מצב העור שלהם, על הזנחה או חוסר טעם שלהם. אם ברצונכם לתת “המלצה” אישית של מאפרים – הקדימו לה מחמאה קטנה.

הציעו ללקוחותיכם כמתנה סדנת איפור בהנחייתכם –  מחווה כזו עשויה לשמר את הלקוחות, ולהעלות את קרניכם בעינם כבני אדם ולא רק מאפרים.

גלילה לראש העמוד

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​

1
2
קבל/י עכשיו לאימייל את תכנית הלימודים
המשך
עוד צעד אחד וסיימנו, מלאי את פרטיך ותוכנית הלימודים בדרך אליך!
הקודם
אישור הפרטים
דילוג לתוכן