רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

נושמת איפור ומכורה לחידושים?

בית הספר לאיפור של "ירין שחף" עסוק תמיד בחידושים ועדכונים על מנת לשמר את מסורת בית הספר שעיקרה – להוציא אל השוק מדי שנה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אי לכך ובהתאם לזאת, מערך הקורסים שמציע בית הספר עבר לאחרונה שדרוג שמטרתו התאמת התכנים לשוק האיפור כפי שהוא נראה היום.

אז מה חדש ב"ירין שחף"?

אל קורס PRO  הותיק והמוצלח של ירין שחף, נוספו תכנים המיועדים להכשיר את המאפרים החדשים לעבודה על סט של תכנית טלויזיה. מעבר לטכניקות איפור המיועדות לז'אנר הזה, המאפרות לומדות כיצד להתנהל בצורה המקצועית ביותר בעבודה בצוות או בהפקה טלויזיונית.

קורסי ההמשך של ירין שחף המיועדים למאפרים מקצועיים, בוגרי כל בתי הספר, עברו עדכון משמעותי. כיום, כל מאפרת מקצועית המעוניינת להישאר מעודכנת ולהרחיב את ידיעותיה בתחום האיפור יכולה לבחור בין שלל אופציות מעניינות כגון:

קורס איפור פנטזיה ובמה

מטרת הקורס היא להכשיר מאפרים לעבודה בטכניקות שונות, ביניהן: ציורי גוף, איפור דראג, איפור פנטסיה (שילוב חומרים לא שגרתיים וטכניקות משולבות באיפור מקצועי), איפור יפני,איפורי במה (למופעי בלט, תיאטרון, מחזות, פסטיבלים וכו'), איפור קהל למסיבות ענק, ועוד. במסגרת הקורס יתקיים יום צילום לפיתוח תיק עבודות איפור הפנטזיה של המאפר.

קורס איפור לאפקטים מיוחדים

מטרת הקורס היא להכשיר מאפרים לעבודה בטכניקות שונות, ביניהן: קרחות ותוספות שיער (שפמים, זקנים, פיאות לחיים), פיסול ותוספות שעווה, הזקנה, תבניות לטקס, כוויות, צלקות, חתכים, קטיעות ועוד. במסגרת הקורס יתקיים יום צילום לפיתוח תיק עבודות איפור באפקטים מיוחדים של המאפר.

קורס ביוטי מתקדמים

מטרת הקורס היא לחדד ולהעמיק את הידע של כל מאפרת מקצועית, ולהעניק לה את הביטחון הדרוש לעבודה רצינית ומקצועית בשלל תחומי האיפור.  הקורס מקנה ידע מקצועי בשלל תחומים מתקדמים בעולם האיפור, כגון: איפור ניסיון (כיצד מנהלים איפור ניסיון? כמה גובים עבורו? כיצד מתמודדים עם התנגדויות של כלות? ועוד), איפור לבנות 40 פלוס (שיעור אינטנסיבי, אינפורמטיבי ומתקדם בנושא איפור עור מבוגר), איפור לכהות עור, שיווק פרסום ויח"צ, איפור לחתונות קונספט, ועוד.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן