רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שער להשראה

כל מי שנכנס בשערי בית ירין שחף לאחרונה, בוודאי הבחין מיד במיצג המתחלף הממוקם בלובי בית הספר. התצוגה המרשימה משתנה מדי חודש בהתאם לרוח התקופה, ומהווה מעין שער השראה לתלמידים הלומדים את מקצועות היופי.
"כאשר ההשראה לא באה אליי, אני יוצא ופוגש אותה בחצי הדרך", אמר זיגמונד פרויד. כך בדיוק ראה ירין שחף בעיני רוחו את בית הספר הנוכחי לפני שחנך אותו – מקום מעורר השראה ודמיון. כל פינה בבית הספר מעוצבת בסגנון שונה, מפתיע ומסקרן. לא לחינם זכה החלל המרכזי בבית הספר לשם "כיתת מוזה".

המיצג הדקורטיבי בכניסה משמש כחלון הראווה של בית הספר. כידוע, כמעט כל בית עסק אופנתי או אומנתי מעניק מקום של כבוד לוויטרינה, שהיא למעשה הפנים שלו, הרושם הראשוני, מעין כרטיס ביקור ויזואלי של המקום. תצוגה אטרקטיבית, חדשנית, יצירתית ומושכת את העין, יש בכוחה ליצור קבלת פנים חמה ומעוררת השראה לכל באי בית הספר.
הנושאים שבהם נוגע המיצג משתנים, כאמור, מדי חודש, כאשר הרעיון הוא לתת פרשנות מעט אחרת לאופנה ולסטייל על פי מגוון של נושאים: צבעים נכונים, טקסטורות עכשוויות, טרנדים ונושאים אקטואליים באינטרפרטציה אופנתית.
בין הנושאים שבהם עסק המיצג היו עונת החתונות, אופנת הים, לילה סתווי ועוד. רגע לפני סוף השנה האזרחית, עוסק המיצג הנוכחי במסיבות סוף השנה, וכולל הרבה זהב, נצנצים, שמפניה ולוק זוהר של ערב. גם חג החנוכה קיבל במיצג פרשנות מעולם האיפור והיופי, ושולבו בו חנוכיית ליפסטיקים וסופגניות מאביזרי שיער.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן