רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

בלי גבולות

קבלו אותו –איפור העיניים המעושן החדש. הוא אוורירי ורך, בגוונים מטאליים חצי שקופים, אין לו גבולות ברורים או חדים, והוא מפנה מקום גם לשפתון דומיננטי ו"מקפיץ".

לצד טרנד הסקין הנקי והזוהר וההברקות הדומיננטיות, בקיץ הקרוב נזכה לראות לא מעט גם את המראה המעושן הרך בעיניים. לעומת המעושן הקלאסי, הכבד והגרפי שממסגר את העין בצלליות כהות, המעושן החדש, כאמור, נצבע בפיגמנטים לא אטומים, שמעניקים תחושה שהעור "נושם" מתחת לאיפור.


עמנואלה גרינברג לסוכנות מילק | צילום: קרן גנור לסטודיו ירין שחף

כל אחת יכולה ליצור את הלוק הזה בעצמה, והוא לא מצריך דיוק ושרטוט – להפך. כדי ליצור את הלוק, נשתמש במכחולים רחבים ואווריריים מאוד, כמו מכחולים מספר 7, 12 ו-14 של ירין שחף, בשילוב עם מכחולי ה"קרמבו", 16, 17 ו-18, שגם הם רחבים, רק עם שיער צפוף יותר, ומאפשרים טשטוש מקומי. גם כאן, כמו באיפור האנטומי הקלאסי, ניצור פינה כהה ונטשטש אותה החוצה לכיוון הרקות בתנועות רחבות ואווריריות.


עמנואלה גרינברג לסוכנות מילק | צילום: קרן גנור לסטודיו ירין שחף

בזווית הפנימית של העין ועל עצם הגבה נניח צבעים בהירים מבריקים. עבור הלוק הזה נשתמש בעיקר בצבעים מטאליים ומבריקים ובצלליות משי, כמו צלליות מספר 317-321 של I'm Fashion Makeup . ניתן אף לשלב בו צלליות קרם מטאליות.


עמנואלה גרינברג לסוכנות מילק | צילום: קרן גנור לסטודיו ירין שחף


עם מראה העיניים הזה ניתן לשלב גם שפתון דרמטי, שהעיניים הרכות והבהירות מאפשרות לו "לגנוב" את הפוקוס, וגם שפתון ניוד טבעי ליצירת מראה מונוכרומטי. את הגבה ניתן למלא ב"שיטת השערה", שרטוט דק של שערות בעזרת ג'ל לגבות ומילוי קל עם צללית, או להסתפק בסירוק של שיער הגבה בלבד ליצירת מראה טבעי ונקי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן