רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אורי גלעדי, בוגרת ירין שחף משתתפת בתערוכת IMATS

הבוגרים שלנו ממשיכים לחלום בגדול ולהגיע רחוק, והפעם זאת אורי גלעדי, שהשתתפה בתחרות איפור בינלאומית בניו יורק.

אורי בת ה-26 סיימה את קורס הפרו ואת קורס השואו ב-2014, וניהלה מאז את קריירת האיפור שלה לצד עבודתה כרקדנית וכמורה למחול. לאחרונה היא החליטה להתמקד ולהתפתח בתחום האיפור, ולאחר לבטים, ארזה מזוודה ועברה לניו יורק, במטרה להגשים את החלום הגדול של חייה. חדורת מטרה, אורי המשיכה ללמוד, זכתה לעבוד לצד מאפרים בעלי שם עולמי, התנסתה ופיתחה את כישוריה בתחומי השונים של עולם האיפור, מאיפור ערב וכלות, דרך טלוויזיה וקולנוע, אפקטים מיוחדים ועוד.

בין ההזדמנויות שנקרו בדרכה היה גם כנס איפור בינלאומי, IMATS או בהארכה International Makeup Artist Trade Show, המתקיים מדי שנה בשש ערים בעולם וכולל הרצאות של מיטב המאפרים, הנחות על מוצרים ותחרות, שמטרתה להראות לעולם כשרון חדש, יצירתיות והשראה. אורי לא היססה, הגישה מועמדות ומתוך מאות מועמדים – נבחרה להשתתף בתחרות!

שמונת המתמודדים שהתקבלו לתחרות נדרשו ליצור דמות של לוחמים פראיים, ואורי התייצבה למשימה: "החלטתי שאכין את כל העיצוב בעצמי ואראה כמה אני יכולה לדחוף את היכולות שלי", היא מספרת. ההכנה הייתה ארוכה מתישה, אבל בעזרת אנשים מדהימים ובעזרת הדוגמנית שלי, הלחץ הפך להתרגשות ולהתמקדות במטרה".

"כשהצגנו את הדמות בפני הקהל, הוא התאהב", ממשיכה אורי. "עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו. התגובות היו מדהימות ותומכות".
אורי אמנם לא זכתה בתחרות אבל בחרה שלא להתאכזב. "הזכרתי לעצמי שההשתתפות דחפה אותי ליצור בממדים שמעולם לא יצרתי, להתמודד עם לחץ ופחד ולדחוף את עצמי לגבולות חדשים", היא מסבירה. "חזרנו הביתה בהרגשת ניצחון, וגם אם לא במקום הראשון – זכיתי".
גם אנחנו בבית הספר זכינו – בתחושת גאווה ענקית!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן