רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

צעדים ראשונים להצלחה באיפור

מרגישים את ההתחדשות באוויר? זה אולי השינוי במזג האוויר או אולי שעות האור שהתארכו להן יחד עם שעון הקיץ, כל אלו יוצרים אווירה חדשה ומרגשת.

גם אצלנו, בבית הספר הגבוה למקצועות היופי של "ירין שחף" ההתרגשות באוויר, אין סיבה מיוחדת שכן חגיגת הצבע נמשכת אצלנו כל השנה ובכל זאת- מה נשתנה?

במיוחד עם בוא האביב בחרנו לשתף אתכם בתחושת הגאווה והסיפוק מהתלמידים המוכשרים שלנו!

 

זה לא מובן מאליו, יחד עם זאת אנו מאמינים בכל אחד מהם ובמיוחד באלו שנחושים להצליח, אלו שעבדו קשה והתוצאות לא מאחרות להגיע.

בית הספר הגבוה למקצועות היופי "ירין שחף", שולח  את התלמידים המצטיינים, מיד בסיום הלימודים לסטאז' בתכניות הטלוויזיה וערוצי המדיה השונים.

הסטאז'ים הינם נקודת פתיחה והתנסות חשובה בעולם האמיתי.

 

בית הספר מהווה חממה משפחתית תומכת ואוהבת במהלך הלימודים וגם לאחר סיומם ורואה חשיבות גדולה ב"קפיצה למים" : איפור בזמן אמת, זמן לחוץ ומדוד, איפור שמצטלם בטכנולוגיית HD, הכרת עולם התעשייה בטלוויזיה, יצירת קשרים אישים ועוד.

איך כל זה קורה?

בית הספר עובד קשה ביצירה ושמירה על קשרים בעולם הטלוויזיה, זה שנים רבות שאנו בודקים אופציות ויוצרים הזדמנויות עם זכייניות הטלוויזיה הגדולות בארץ: רשת וקשת.

אנו בודקים את שלל תכניות הטלוויזיה יחד עם המפיקים הגדולים בארץ, להם אנו מצוותים את התלמידים המצטיינים ביותר, בוגרי הקורסים שלנו.

התלמידים מיצגים גם אותנו ומעניקים לנו כבוד רב.

מקצועיות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים ובסופו של דבר האיפור נראה נפלא על מסך הטלוויזיה – כל אלו הם רק חלק מההמלצות והתגובות הנלהבות שאנו זוכים לקבל מאנשי התעשייה הגדולים בארץ.

אין ספק שכל אלו הם סיבה חשובה להתחדשות ולהתרגשות!

הידיעה שאנו דואגים לעתיד התלמידים שלנו הינה חשובה ומעצימה אותנו בכל יום מחדש.

טיפים חשובים

כל תלמיד שנשלח לאיפור בערוצי הטלוויזיה השונים או לאיפור בצילומים עבור מגזין, מתבקש לשמור על כללים חשובים, שיעזרו לו לצלוח את יום האיפור הראשון וחשוב מזה – יגרום לעבודתו להיות בלתי נשכחת:

  • הגעה בזמן למקום בו מתבצע האיפור
  • שמירה על לוחות זמנים במהלך ביצוע האיפור
  • שמירה על היגיינה – ניקיון המברשות והספוגיות ממאופר למאופר
  • מחקר מקדים אודות סגנון התכנית אליה הוא מגיע
  • שמירה על עבודת צוות עם המאפר הראשי והמפיק
  • חיוך תמיד עוזר 🙂

שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולהוביל את תלמידנו להיות המאפרים המובילים בארץ, כך שעבודתנו אינה מסתיימת לעולם ואנו נמשיך להתעדכן, לעדכן, לחדש ולהתחדש.

אנו גאים בכל התלמידים המוכשרים ושמחים לראות אתכם גדלים, מתפתחים ומצליחים!

חג אביב שמח!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן