רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

להיות מורה לאיפור – מאת ירין שחף

כבר בהיותי נער צעיר, נמשכתי לאסתטיקה והיה ברור לי שבעתיד אעסוק במקצוע הקשור ליופי וליצירה. כמו שהתגלגלתי לעולם האיפור, יכולתי גם למצוא את עצמי כאדריכל, מעצב פנים, מעצב אופנה או ספר.

היום, אני ממש שמח שבחרתי בעולם האיפור ועולם האיפור בחר בי! אני חי, נושם וחולם איפור והגשמתי את החלום להתפרנס מהתחביב שלי!

במקרה הפרטי שלי, אני מתעסק בשני הדברים אותם אני הכי אוהב לעשות : לאפר וללמד איפור.

קשה לי לתאר את ההרגשה באיזה סיפוק, אני יוצא מכיתה, לאחר שיעור! מציפה אותי תחושת אושר הנובעת מהידע, שהצלחתי להעביר לתלמידיי, את הידע והניסיון שצברתי במשך עשרות שנים!

ו…זה לא תמיד קל..! ישנם אנשים שממש קשה להם לשבת על הטוסיק, במשך שעה שלימה ולשמוע שיעור, ישנם תלמידים המאחרים להיכנס לכיתה-וכשהם נכנסים כל המבטים מופנים, באופן טבעי,

כלפיי הדלת…. אבל זה בהחלט מתגמד לתחושת הסיפוק שיש לי, שאני בודק בחינות של תלמידים! כשאני רואה תלמיד, שלא היה לו קל בתחילת הלימודים, מבצע איפור מורכב ורמת הגימור של העבודה, היא כשל מאפר וותיק אני מרגיש שיש שכר לעמלי ותחושת האושר היא ענקית!

כשאני מלמד, אני מנסה גם לעניין את עצמי: אני מסוגל להיכנס לכיתה עם פוסטר ענק של עבודת איפור ולנתח אותו יחד עם התלמידים! כשאני מלמד אופנת איפור עכשווית, אני מכניס איתי לשיעור מגזינים שונים, ויחד עם התלמידים מדברי על האיפור שם ועל תובנות אותם הם יכולים להפנים- לטובת הקריירה שלהם.

 המרכזי בו,מטרת האיפור -( איפור לתצוגות אופנה, איפור חתולי, איפור לנשים מבוגרות וכו').

הדגמה- אני מיישם על פניה של תלמידה את האיפור, תוך הסבר פרטני על השלבים הפנמה- מברר עם התלמידים האם יש להם שאלות, או ששלב כשלהוא לא היה ברור להם עבודה מעשית- תרגול של הנושא האיפורי הנלמד.

מניסיוני בעבר, אני יודע שמעבר ללימודי האיפור בבית הספר, התלמיד חייב לתרגל את האיפור גם בבית. אני לעתים מוצא את עצמי ממש "מנדנד" לתלמידיי להתאמן ולתרגל. איפור הוא מקצוע כזה שהניסיון המעשי

בו הוא מאוד חשוב! תלמיד המתרגל הרבה, ימצא את עצמו, לוקח כמויות מדייקות של חומר, פחות מלכלך בזמן העבודה, ויוצר איפור סימטרי ומדויק יותר.

התרגול גם מאפשר לתלמיד,לא רק לשפר את ביצועיו, אלא להתאמן על "יחסי מאפר-לקוח". הוא לומד להתנהג נכון עם לקוחה, לברר שביעות רצון, להתמודד עם קשיים שונים: פגמי עור,פנים שאינם סימטריות ועוד.

עד כאן חלק מחוויותי כמורה לאיפור. אלו מביניכם שכבר למדו אצלי, מכירים את התשוקה שלי לעולם האיפור ואת הסיפוק הגדול שאני מרגיש, בליווי התלמידים להצלחה וסיפוק ממקצועם החדש.

לאלו מביניכם המתעניינים בעולם הקסום של האיפור, אני מציע לבוא לבית הספר ולצפות בשיעור איפור אותו אני מעביר. טלפון לתיאום שיעור דוגמא: 1700-50-60-80

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן