רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

גיבורי על באיפור מקצועי – כל הסודות

אנו גאים להציג בפניכם את קמפיין האיפור לשנת 2012, של אמן האיפור המקצועי ירין שחף.

הכניסה הינה  כניסה לעולם חדש המלא בחגיגת צבע וטקסטורות מרגשות. משימת ה"חדשנות" הינה משימה שאינה פשוטה. אמן האיפור המקצועי : ירין שחף, ביצע משימה זו על הצד הטוב ביותר, הוא מראה לנו שאפשר גם אחרת!

דימיון ותשוקה למקצוע האיפור, מהווים את עמוד השדרה של הקמפיין החדש.ההשראה מתחילה בגיבורי קומיקס נצחיים, מלווים אותנו החל מילדותינו הרחוקה ועד היום. אנחנו מתבגרים אך סופרמן נשאר צעיר לנצח.החלום הנכסף, בו הם מחזיקים בתכונות שכל אחד מאיתנו חושק בו במעמקי ליבו. גיבורי העל חיים בתוך עולם הקומיקס המאופיין בציורים צבעוניים, מוגזמים וגדולים מהחיים. הבעות שונות של הדמויות, "בועיות מילים" היוצאות מפי הדמויות מרתקות ומאפשרות לכולם להיות חלק מהעולם הדמיוני.

אתם מוזמנים להכיר גיבורת על חדשה. היא. היא נולדה מתוך צורך לבדוק ולמתוח גבולות. היא נולדה מתוך חדשנות.היא אמזונה כוחנית, היא רכה ורגשנית. הצבעים עוטפים אותה ומשנים את צורתה, בכל תמונה.חומרים אלסטיים כגומיות פלסטיות של חדר כושר, הפכו לאביזרים משלימים, נעשה שילוב מתוחכם של מעברי צבע וחומר מדו מימד לתלת מימד. רצועות עור, לטקס, פלסטיק ועוד.חומרים קשיחים וקשוחים הפכו לרכים ויפים. צבעים שקטים וטהורים הפכו לחזקים.

תוכלו להכיר מקרוב כל טכניקה, כל צבע , כל שילוב מושלם ליצירה מעוררת השראה אצל כולנו.

ליחצו על התמונות לקבלת מראה האיפור המלא.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן