רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מאפר החודש שלנו מעבר לים

לחברת האיפור העולמית MAC  יש אוסף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה לה הם מצמידים  את התואר 'אמן איפור בכיר'. אמני האיפור הבכירים של מאק הם אושיות האיפור של החברה בכל איזור בעולם, והם מתפקדים כמנהלי ההדרכה באיזור שלהם. רומרו ג'נינגס הוא אחד מאמני האיפור הבכירים של מאק בארה"ב, הוא עובד כמאפר מקצועי משנת 1980. ההתמחות של אמן איפור יוצא דופן זה היא תמהיל מוצלח בין איפור יופי הנראה כחלק בלתי נפרד מהפנים (איפור 'בלתי נראה') ואיפור אופנה עדכני ודומיננטי. במראות האיפור שיוצר רומרו עבור תצוגות האופנה ומעצבי העל שהם לקוחותיו הטובים ביותר, רומרו מדלג בין שני הסגנונות הללו ויוצר בכל פעם מחדש מראה בלתי נשכח בעל חותמת  אישית ייחודית לו.

הקריירה של רומרו עם חברת MAC  החלה לפני כעשרים שנה, עת הצטרף אליה כאמן איפור צעיר ומבטיח. כיום, עם רשימת לקוחותיו ההולכת וגדלה נמנים מגזינים כגון 'ווג', 'הרפרז באבזאר', 'שייפ', 'קוסמופוליטן' ועוד. נוסף על עבודתו כמאפר רומרו משמש גם כסטייליסט לרשימה מצומצמת ואקסקלוסיבית של סלבריטאים הנהנים משירותיו גם כיועץ אופנתי מוביל. פרט לעבודתו עם המגזינים המובילים בתעשיה רומרו מאפר גם במופעי ברודווי  שונים, קליפים ,תצוגות אופנה (הוא מאפר בשתי תצוגות ביום בממוצע).

הוא מספר ש'איפור מאפשר לי להיות שטוף השראה ויצירתי בכל יום מחדש'. השפעותיו מגיעות מהטבע ומטכנולוגיה, לדבריו. הוא מקבל השראה מהתבוננות בצורות אורגניות הקיימות בטבע, ממבנים ארכיטקטוניים ומאובייקטים שהם פרי תרבות ההי טק. הכלי החשוב ביותר שלו כמאפר הוא מוחו היצירתי, המאפשר לו להמציא את עצמו מחדש בכל פעם שהוא יוצר מראה איפור עבור מגזין, מעצב או תצוגה.  המוצרים החביבים עליו כוללים קרם עיניים עשיר במיוחד שמייצרת MAC, המיועד לנטרול נפיחות סביב  איזור העיניים והענקת נקודות  אור באיזור הכהויות שמתחת לעיניים. שפתון עמיד במיוחד הוא אחד המוצרים החביבים עליו, והוא גורס שהוא בגדר חובה בכל תיק איפור בין אם מדובר באיפור לכלה  או לתצוגת אופנה.

לפי האנרגיות החיוביות המקרינות מאמן האיפור המדהים הזה, אנו יכולים רק לשער שלפניו עוד קריירה ארוכה ומבטיחה בעולם האיפור והאופנה כאחד.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן