רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מותג האיפור שלנו לחודש יוני

ברחוב ביק השיקי בלונדון, ממוקם סניף הדגל של מותג איפור צעיר וחדשני, 'אילמאסק' (illamasqua).

חברת האיפור החדשה מבית 'קריולן' חרטה על דגלה את בשורת החדשנות והנאמנות ל'אני האחר' (alter ego) של כל אחד ואחת מלקוחותיה. ההשפעות שהביאו להקמת חברת האיפור נעות בין תרבות המועדונים של שנות העשרים באירופה, תרבויות אלטרנטיביות שונות ועוד. המותג הושק לראשונה בשנת 2008 ומטרתם של מייסדיו היתה ליצור חברת איפור שתאפשר לכל מי שחפץ לבטא את עצמו ואת אישיותו באמצעות איפור למצוא את המוצרים, ההדרכה ואמני האיפור שיסייעו לו בכך. ב'אילמאסק' מאמינים שביטוי עצמי משולל משיפוטיות ונאמן לאישיות המאופר הינה זכות שיש לכל אחד ואחת מאיתנו, ואנשי הצוות של 'אילמאסק' פועלים נמרצות על מנת לפתח את המותג ולהפיץ את הבשורה. לדעת המוחות היצירתיים ב'אילמאסק', בכל אחד ואחת מאיתנו מסתתר אדם נועז יותר. זוהי למעשה גישה, סמל של סובלנות, חגיגה של מוזרויות, הצהרה ביטחון עצמי ובעלות עצמית.

בין המדפים המעוצבים של החנות ברחוב ביק מספר 20 נמצאים מוצרי איפור חדשניים, עתירים בצבע ועמידים ביותר. האיכות הבלתי מתפשרת של מוצרי המותג 'קריולן' פוגשים כאן אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אמנים לכל דבר הניחנים בראש פתוח ואנרגיות יצירתיות במיוחד. השאיפה היא להדריך את הלקוח או הלקוחה בבחירת מוצרים ושימוש נכון בהם, על מנת לבטא את אישיותו ורחשי ליבו. המותג מגדיר עצמו כחברת האיפור הראשונה והיחידה המציעה מוצרי איפור ללילה כלומר: מוצרי איפור בגוונים עזים בעלי נוכחות דרמטית המיועדים ליצירת מראות איפור מקצועיים לשעות הקטנות של הלילה, במועדונים, מסיבות, תערוכות, תצוגות אופנה או סתם לשם כיף טהור. הכוח מאחורי הגלגלים המניעים את 'אילמאסק' מורכב משלושה הוגי דיעות בתחום האיפור והאומנות: אלכס בוקס (ילידת אנגליה, מאפרת ראשית ומנהלת הקריאייטיב של המותג), אנג'ה הואה (אמנית רב תחומית ומוסיקאית יחידה במינה, ילידת גרמניה) ודייוויד ואניאן (מוסיקאי ואייקון תרבות אלטרנטיבית, יליד אנגליה). שלושתם יחד מופקדים על הגיית קולקציות כדוגמאת 'toxic nature', 'cult', 'throb' ועוד….

מעבר ליצירת מראות איפור חדשניים ומשוללי כללי טקס עבור לקוחותיה, חברת 'אילמאסק' פועלת נמרצות עבור צדק חברתי, מטיפה לקבלת האחר (למעשה המותג חוגג את 'האחר') ומקדמת תרבות אנטי שיפוטית בה לכל פרט יש מקום של כבוד בו הוא יכול לבטא את עצמו כראות עיניו.

מעבר לאספקת מוצרי איפור לאלטר-אגו של כל אחד מאיתנו, מפעילה 'אילמאסק' בית ספר השוכן בין כתלי חנות הדגל הלונדונית. בבית הספר ניתן להרשם לסדנא בת שעתיים שתדריך כל מי שחפץ בכך באיתור ה'דיווה הפנימית' החבויה בכל אחד מאיתנו ולהתאים לה מראה איפור ייחודי ומקורי. למי שחפץ בחוויה לימודית מעמיקה יותר, קיים גם קורס בן חמישה ימים המלמד טכניקות מקצועיות ושימוש בשלל מוצרי החברה להשגת המראה המבוקש.

מותג האיפור החדשני והמקורי הזה הינו בשראה לכל מי שרואה באיפור מקצועי שליחות של מקצועיות והעצמה עצמית.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן