רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לימודי התמחות למאפרים

לימודי התמחות למאפרים – מוסיפים עומק לאיפור

ירין שחף ADVANCED הינו מסלול לימודי התמחות למאפרים, שכשמו כן הוא – לימודי איפור למתקדמים.

  כראוי לבית ספר מקצועי ואיכותי, שמציב את כַּן האיפור בראש מעייניו ושואף להכשיר את עילית המאפרים בארץ ובחו"ל, אנו ערים לצורך של לימודי איפור בתחומי התמחות שונים. המטרה היא – להעמיק ולהתמחות בתחום ספציפי. בשפת האיפור אפשר לומר, שאם לימודי איפור מקצועי הם המייק-אפ של המאפר, הרי שלימודי ההתמחות הם כל סוגי וגווני האיפור המשרתים אותו כדי ליצור את מראה מושלם.  מסלולי ההתמחות של לימודי איפור מתקדמים בבית ספרנו מספקים מענה מלא ואיכותי לצורך בהתמקצעות במסגרת ענף האיפור.

 היכונו לעוד ועוד תעסוקה…

 לימודי איפור במסלולי ההתמחות מיועדים למאפרים בוגרי כל בתי ספר לאיפור, שיש להם תעודת לימודי איפור מקצועי. זהו המסלול האידיאלי למאפרים, המעוניינים להרחיב את פוטנציאל התעסוקה שלהם, ולפתוח לעצמם דלתות חדשות בענף המתפתח של איפור מקצועי.

הדרישות הגבוהות של מקצוע האיפור וההתמחויות הרבות והמגוונות הנכללות בו, קוראות למאפרים להתמחות בתחום אחד או יותר של איפור מקצועי. בית ספר לאיפור ירין שחף מאפשר לכל מאפר לבחור במסלול לימודי המשך בתחומי איפור בהם הוא רוצה להתמקצע.

חשיבותם של לימודי איפור מתקדמים אלה תבוא לידי ביטוי בפתיחת הרבה דלתות והזדמנויות לתעסוקה. הניסיון מוכיח כי ככל שמאפר מעמיק ומתמחה במספר נישות בתחום איפור מקצועי – כך יקבל הצעות עבודה רבות יותר.

 לימודי איפור למתקדמים – מסלולי ההתמחות

 לימודי איפור מתקדמים  למאפרים במסלולי ADVANCED כוללים:

  • לימודי התמחות באיפור טלוויזיה, פנטזיה ובמה.
  • לימודי התמחות באיפור טלוויזיה ואפקטים מיוחדים.
  • לימודי התמחות באיפור כלות למתקדמים.
  • לימודי התמחות בהוראה והדרכה בתחום האיפור המקצועי והאישי.

  בסיום לימודי איפור אלה מקבלים הבוגרים תעודת התמחות בתחום הספציפי.

 בוחרים 2 מסלולים ומעלה – וזוכים במלגה

 אנו מאמינים כי כל המרבה להתמקצע – הרי זה משובח. חשוב לנו שמאפר ילמד לימודי איפור נרחבים, הכוללים את מרב ההתמחויות. ראשית – על מנת שיוכל להשתלב  בעתיד בהוראה והדרכה בבית ספרנו, ולשם כך חובה עליו להתמחות בכל התחומים. שנית – כדי לאפשר לו להיות מקצועי יותר ולהקנות לו את מרב הידע וההעשרה בתחום איפור מקצועי. מתוך חשיבה זו החלטנו להעניק מלגות לכל מאפר, שיבחר לימודי איפור מתקדמים ב-2 תחומי התמחות ומעלה.

 שווה לנו להשקיע במשקיענים!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן