רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חג המים

אין כמו חג השבועות כדי לתת מקום של כבוד למוצרי הביוטי שמבוססים על מים ושגורמים לנו להיראות טוב יותר

כולנו יודעים ואין זה סוד כי המים מהווים מרכיב חשוב ועיקרי בתרכובות מוצרי איפור וטיפוח בתעשיית הביוטי. כמעט כל מוצרי ביוטי מכיל מים  בכמות גבוהה ואין זה סוד כי ברשימת המרכיבים של כמעט כל מוצרי הטיפוח, השיער והאיפור תמצאו את המים שמופיעים ראשונים ברשימה, מה שמעיד על חלקם הגבוה יחסית, בתוך רשימת המרכיבים.

מלבד הימצאותם של המים בתוך מוצרי הביוטי שלנו, תעשיית הביוטי המציאה בעבר וממשיכה להשיק גם היום שלל מוצרי יופי מבוססי מים שגם עושים טוב לעור הפנים והשיער שלנו וגם מביאים לדרגה חדשה את מושג המים בתחום היופי:

מי פנים

אלו מים המכילים גליקולים ולעיתים גם אלכוהול. הגליקולים הינם חומרים, אשר ברמה הכימית "מתנהגים" באופן דומה מאד לאלכוהול, אולם בניגוד לאלכוהול, הם אינם מייבשים את העור. בעת הפעולה על העור, אנו "מנגבים" את העור בפד ספוג במי פנים ובכך גורמים למים לנקות את עודפי הלכלוך. בנוסף, הגליקולים והאלכוהול שנמצאים בפורמולה מנקים את עודפי הלכלוך אשר נמס בשמן.

תפקיד נוסף של מי הפנים מתבטא בעובדה שהם מסירים מן העור  את שאריות חלב הפנים, מכווצים את נקבוביות העור, מעוררים את מחזור הדם בפנים ומרעננים אותם.

ניתן להשיג כיום מי פנים עדינים ומי פנים שמכילים גם אלכוהול. חשוב לזכור, כי כשמדובר בעור יבש או רגיש, אין להשתמש במי פנים המכילים אלכוהול, מפני שזה יעלול לגרום לייבוש יתר של עור הפנים.

מי פנים היאלרוניים לרכישה בחנות האונליין שלנו
ג'ל מיסלרי לרכישה בחנות האונליין שלנו
מי הסרה לרכישה בחנות האונליין שלנו
ספריי מי מלח לרכישה בחנות האונליין שלנו

מים מיסלרים

פיתוח קוסמטי צעיר יחסית, שעדיין אינו מוכר לכולם: מדובר על מים רכים שמכילים בתוכם מולקולות זעירות ממש של שמן שאינו נראה לעין. בעת המפגש עם עור הפנים, אותו שמן מושך וממגנט אליו את עודפי הלכלוך, השומן ושאריות האיפור (גם האיפור העיקש והעמיד ביותר) וכך מנקה את הפנים באופן יעיל מבלי לשפשף או  לגרות אותם יותר מדי. זו בדיוק הסיבה שהמים המיסילריים נעשו כה פופולאריים בקרב בעלי ובעלות עור רגיש ותפסו את מקומם כאחד מתכשירי האיפור המומלצים שאינו מגרה את עור הפנים. ניתן כיום להשיג אותם גם במרקם מימי וגם במרקם ג'ל.

מי הסרה

בשונה ממי פנים וממים מיסילריים, מי ההסרה מהווים תכשיר אחר שפועל להסרת תאי עור מתים, עודפי שומן ושאריות לכלוך המזיקים לעור הפנים. בין אם עור הפנים מאופר, מזיע, מלוכלך או לא, מי ההסרה מטהרים את עור הפנים ובכך מייעלים את החדירה והספיגה של כל מוצר לחות שצפוי להימרח על עור הפנים לאחר מכן. לפיכך הם מהווים שלב חשוב והכרחי לפני תחילת מריחת מוצרי הטיפוח שלנו על עור הפנים.

מי מלח

אחד ממוצרי הטיפוח לשיער שנעשה כה פופולארי בשנים האחרונות הינו ספריי מי מלח. נשים מתולתלות (אבל לא רק) אימצו אותו באהבה משום שהוא מחקה את פעולת מי הים על השיער ולאחר התזתו על השיער, התלתלים הופכים למודגשים יותר והשיער נראה גלי בדיוק כאילו יצאנו הרגע מטבילה במי הים. התרכובת הכימית שמחקה את פעולת מי הים, משנה את טקסטורת השיער אך גם שומרת על ברק ועל רכות שגורמים יחד למראה שיער "מבולגן" מעט, אך יחד עם זאת סקסי ושובב.

🌾חג שבועות שמח🌾

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן