רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קו למחשבה

האם אי פעם תיארתם לעצמכם שאיילינר במריחה הפוכה יהיה הדבר האופנתי הבא?  הכירו את טרנד האיפור שמגיע אלינו משבועות האופנה האחרונים

כמעט שנתיים הזנחנו את מראות האיפור היצירתיים: ימים של קורונה ותקופה ארוכה מדי של מסכות על הפנים הצליחו לדכא את הקריאטיביות של חלקנו אבל החדשות הטובות הן שהזמנים השתנו והאיפור היצירתי חוזר אלינו ובגדול. נכון, עוד אי אפשר להתפרע עם השפתון או השימר  ולו רק בגלל שהמסכות עדיין מכסות חלק ניכר מהפנים שלנו, מצד שני זה בדיוק הזמן להכיר את טרנד האיילינר המיוחד שמאיים לכבוש את עולם האיפור ומסתמן לגמרי כ"דבר הבא" בתחום איפורי העיניים, עם או בלי מסכה.

אז נעים מאד, תכירו את ה"נגטיב ספייס ליינר" (Negative space liner) –  האיילינר הגרפי שכיכב ממש לאחרונה  על כל בימות התצוגות  בשבועות האופנה שנערכו לא מזמן בפריז, מילאנו, לונדון וניו יורק ונהיה סוג של "אמירה" בקרב קהל המאפרים המקצועי , כשבשלב מאוחר יותר אומץ על ידי לא מעט בלוגרים, אושיות אינסטגרם, סלבס ומפורסמים/ות אחרים/ות.

l75a1348_optimized

Negative space liner איפור: ירין שחף

כבר לפני כמה שנים חזה ירין שחף את מגמת האיילינר הנגטיבי (Negative space liner) ויצר מראה איפור ייחודי שהיווה השראה למגמת האיפור הזו שהגיעה אלינו רק בחודשים האחרונים.

מראה האיפור הזה יצר עניין רב וזכה לתהודה גדולה בתעשיית האיפור העולמית.

גם אצלנו, בישראל היווה המראה הזה השראה ללא מעט לוקים שנוצרו מאז, תוך שהם מאמצים את קו האיילינר הייחודי הזה.

 

מדובר באיילינר שחור או צבעוני שנמרח בצורה גרפית של ממש על העפעף, בלי שום תוספת של צללית ברקע ומייצר הצהרה אופנתית חדשה, או אם תרצו, סוג של טרנד שהשתרש ומככב מאז שבועות האופנה בכל עמודי האינסטגרם של בתי האופנה הגדולים.

בין אם תגדירו אותו כטרנד חולף, או כאמירה אופנתית תמוהה, או שפשוט תראו בו  דרך שונה ועדכנית  לאיפור העיניים, האיילינר הנגטיבי נמצא כאן כדי להישאר עם או בלי הגדרה רשמית ובואו נודה שקשה להישאר אדישים ללוק הכל-כך יוצא דופן שהוא מעניק לעין, מראה איפור שהולך וכובש את מחוזותינו ומייצר לוק יוצא דופן שלוקח את האיילינר למקום אחר, הרבה מעבר לתפקידו המקורי כתוחם קו הריסים העליון .

 

בניגוד לאיילינר ה"רגיל" שלצורך מריחתו על העין נזקקנו לשעות היה רבות של תרגול ומיומנות ביצירת קו אחיד, דק וסימטרי לחלוטין,  ה"נגטיב ספייס ליינר" דורש רק יצירתיות וטובי המאפרים בעולם מסבירים שכל השאר יבוא כבר לבד: פשוט מציירים את האיילינר החתולי הרגיל והידוע ומחברים אותו אל  קו נוסף שאותו מציירים מעל קפל העפעף. נשמע מסובך? מי שניסה אומר שממש לא, ולמעשה כמו כל טכניקת איפור חדשה, מדובר במיומנות נרכשת שלאחר כמה תרגולים כבר נחשבת לקלה לביצוע.

אם החלטתם לאמץ את הלוק חשוב להשתמש בעת יצירתו באיילינר טוש עמיד או באיילינר ג'ל מתקבע משום שעפרון עיניים צפוי להתנהג באופן פחות יציב אם נמרח אותו על העפעף ועלול להכתים או להיטשטש ולהיראות לא חד ומוגדר מספיק.

איילינר ג'ל לרכישה אונליין לחצו כאן!
איילינר נוזלי עמיד של מאק לרכישה אונליין לחצו כאן!
איילינר טוש לרכישה אונליין לחצו כאן!

ומה הולך להיות טרנד האיפור הבא?  בחברות האיפור מקפידים לשמור על חשאיות בנושא. מה שבטוח הוא שאנחנו כאן עם היד על הדופק ונעדכן אתכם כשנשמע עליו…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן