רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

התוספת שתופסת

מה שפעם היה נחשב לאחד מהסודות השמורים של הסלבס בלבד, הפך את תדמיתו לחלוטין: תוספות השיער  הפכו להיות המאסט פרודקט החדש של (כמעט) כל אישה. למי זה מתאים ומה ההבדלים בין הסוגים?

תכירו את תוספות השיער: מוצר שפעם היו מדברים עליו בשקט,  בעיקר כי מי שהשתמשה בו לא רצתה שידעו או ירגישו דבר. עם חלוף השנים, הפך נושא תוספות השיער לכל כך פופולארי עד שנשים רבות מודות בפומבי כי הן משתמשות בו כפריט קבוע או זמני (לפי הצורך) בשגרת טיפוח השיער שלהן.

גם המראה ומגע של תוספות השיער עבר שינוי מהותי ואם בעבר ניתן היה לנחש ממרחק רב באיזו תוספת לשיער משתמשת כל אישה, (דבר שנבע מהחומרים הנחותים מהם יוצרו התוספות ומהאופן המגושם שבו הן הוצמדו לקרקפת) הרי שהיום התוספות השתכללו וכבר לא ניתן לנחש לפי המראה, האם לאותה אישה יש שיער טבעי או האם היא נעזרת בתוספת שיער

לא סתם קיבלו תוספות  השיער את השם הפומפוזי "הכתר של האישה". בכל העולם וגם בישראל משתמשות נשים רבות בתוספות שיער כדי למלא את מראה השיער, כדי להאריך אותו, ביומיום או רק לקראת אירוע וגם סתם , רק כי מתחשק להן לשדרג את המראה הכללי ולהעניק נפח לרעמת השיער הטבעי שלהן.

אם פעם סברו המומחים כי תוספות השיער מהוות אלמנט המזיק לשיער ולמראהו, הרי שכיום גם המיתוס הזה נופץ:  כמעט כל מספרה מעניקה שירות של הדבקה/הלחמה/שזירה של תוספות שיער והשוק עשיר בשיטות הארכה שונות ומגוונות, בטכניקות משודרגות או פשוטות, כאלה שעמידות לכמה ימים או לכמה חודשים וכאלה הנמכרות במחירים יקרים או נוחים

קיים מגוון גדול של סיבות המובילות נשים להתחיל ולהשתמש בתוספות שיער: החל מנשים הסובלות מדלילות שיער, או הידללות ונשירה בעקבות הריון ולידה, כאלה שמעוניינות להאריך את השיער הקצר לקראת אירוע, או מעוניינות בתסרוקת אסופה ואורך שיערן הטבעי אינו מאפשר איסוף, נשים בעלות שיער שניזוק עם השנים בעקבות פעולות כימיות של צביעה, החלקה, סלסול ועוד, או נשים שפשוט מעוניינות במראה שיער שופע ולהיראות בדיוק כפי שנראות המפורסמות.

אם נגענו בעניין הסלבס, הרי שהצצה קצרה בטלוויזיה או במדורי הרכילות מגלה לכולנו שאין כמעט סלבית שלא משתמשת כיום בתוספות שיער, או לפחות נעזרת בהן מפעם לפעם. כמעט כולן מוסיפות לעצמן אורך ונפח, כדי להיראות עדכניות ובסטייל הנכון.

הנה חלק מהסוגים שתוכלו למצוא במספרות:

הדבקה
התוספות מגיעות מוכנות על מדבקה בקצה או עם דבר מובנה ישירות מהיצרן.

הלחמה
התוספות הללו מתחברות לשיער בעזרת חיבור באמצעות מכשיר המדמה הלחמה לשיער הטבעי יחד עם חומר המשמש כדבק. 

חיבור בחרוזים
תוספות המתחברות לשיער הטבעי ללא צורך בחומרים כימיים אלא באמצעות שימוש בחרוזי פלסטיק

חיבור בקשירות (צמות)
שיטת חיבור תוספות באמצעות שזירת צמות יחד עם השיער הטבעי של הלקוחה ללא שימוש בדבק.

טופר'ס
אלה יחידות שיער ש"מתלבשות" על הראש ומבצעות עבודת מילוי שיער טבעית ומעולה למי שצמיחת השיער שלה/שלו הינה דלילה בחלק הקדמי של הקרקפת, סוג של מיני פאות, אם תרצו.

טרסים
אלו יחידות שיער בעובי ובאורך משתנה שמתחברות בקליפס קטן לשיער. מדובר על תוספות שיכולות לשמש לטובת הצמדה והורדה לפי הצורך וכמובן לפי מצב הרוח. היתרון בשיטה הזו בא לידי ביטוי בזמניות של התוספת: ניתן להשתמש בה לפי הצורך ולפי בחירה, להרכיב ולהצמיד לקרקפת מתי שרוצים ולהסיר בכל פעם שלא מעוניינים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהיתרון לעיתים הינו גם חסרון, משום שאלה תוספות פחות "נוחות" לשימוש שגרתי בימים כתיקונם: לא ניתן לישון איתן לדוגמה, או לחפוף ראש או להיכנס לים או לבריכה ובמילים אחרות, אם שקלתם לקום בבוקר עם השיער הארוך שאיתו הלכתם לישון, תשכחו מזה…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן