רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הבסיס המושלם לאיפור מקצועי

 לכל אישה סוג עור ייחודי, רמת כיסוי מועדפת, ועוד פרמטרים שחשוב להכיר לפני קניית המוצר.

מטרתו של המייק – אפ:

 לפני בחירת בסיס איפור יש חשוב להבהיר את מטרתו.

האם את חפצה במראה קליל, אוורירי שישמש אותך ליום יום? או אולי את חפצה ברמת כיסוי גבוה יותר, לפני יציאה לאירוע המתקיים בערב?

בסיסי איפור אופטימאליים ליום יום יהיו על בסיס מים או קרם לחות. בסיסי איפור המיועדים לערב או לאירוע יהיו על בסיס סיליקון ויכילו כמות גדולה של פודרה לכיסוי מלא ואטום.

סוג העור ותכונותיו:

כל אחת ניחנה בסוג וגוון עור שונים, כך שכמו קרם לחות, תוכלי להתאים לעור פנייך , מייק – אפ עם תכונות המתאימות לסוג עורך.שמן יראה במיטבו עם בסיס איפור המכיל כמות גדולה של פודרה ומעט קרם לחות ואילו עור יבש יקבל כיסוי מושלם דווקא עם בסיס איפור עתיר בחומרי לחות מזינים.

יש לשים לב כי תכונותיו וגוון העור משתנה בהתאם לעונות השנה, כך שבקיץ דורש עורנו מייק – אפ בעל תכונות קלילות, מייק אפ על בסיס מים, לעומת החורף, בו עורנו דורש יותר לחות.

המייק – אפ יהיו על בסיס סיליקון או רוויה וכמות רבה של לחות, על מנת למנוע יובש וקילוף. גם צבע עורנו משתנה- בקיץ גוון העור שלנו משתזף, גם אם נשמור על עור הפנים ונדאג שקרני השמש לא ישנו את גוון העור – אנו משתדלים להשוות את גוון המייק – אפ למחשוף הגוף, והוא נוטה להתכהות. בחורף עור הפנים והמחשוף בהיר יותר בהתאמה. כך שמומלץ לרכוש שני גוונים (גוון בכל עונה). בעת הצורך ניתן לערבב את שני הגוונים על מנת ליצור את הגוון המדויק.

זמן איפור:

זמן האיפור משתנה מאישה לאישה, כלומר ישנן נשים המקדישות לאיפור זמן מה בבוקר לפני היציאה מהבית, וישנן נשים המעדיפות לשמור את זמן ההתארגנות בזמן האתנחתא בין הרמזורים.

בזמן קצר, בסיס איפור המיועד לשימוש עם מברשת בלבד ומצריך פידור יסודי יגזול זמן רב ומיותר ועדיף יהיה לבחור במייק-אפ נוזלי וקליל שניתן למרוח על הפנים גם באמצעות אצבעות הידיים , או מייק אפ המבוסס על פודרה, וניתן להניחו עם מברשת סומק רחבה בקלילות ובמהירות על עור הפנים. אם שגרת האיפור שלנו מאפשרת לנו להקדיש בכל בוקר, זמן רב יותר לבסיס איפור, שווה להשקיע במייק-אפ ובמברשת איפור תואמת למראה איפור מושלם.

מייק אפ נותן לעור פנינו מראה אחיד , מנטרל כהויות ומטשטש פיגמנטציה. כעת להשלמת המראה מרחו מסקרה, מעט סומק, גלוס טבעי, והרי לכם איפור זוהר עם בסיס מושלם.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן