רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הכנת עורך לאיפור חורף

כאשר מדברים על איפור חורף הכוונה העיקרית היא לאיפור המותאם לתקופה בה אנו מתאפרים. לאיפור החורף הישראלי תכונות התואמות את הצרכים של המתאפרת הישראלית, כגון אופי המוצרים (מוצרים עשירים בלחות), מרכיבים מיוחדים (כדוגמת מסנני קרינה) ורלוונטיות אופנתית.

בעונת החורף אנו חווים יובש קיצוני באזורים שונים בגוף כתוצאה משינוי האקלים, רוחות וקור.  לכן, כמות נאה של לחות בימים קרירים ויבשים יגרמו לאיפור להראות במיטבו. בכדי למנוע יובש של העור, הכנת עור הפנים לפני הנחת האיפור הוא מן העקרונות החשובים. חשוב להשתמש בקרם לחות עשיר, וניתן למרוח סרומים המכילים ויטמינים המזינים את הפנים, ישמרו על הלחות כמה שניתן בעור, יחממו את העור  וימנעו מהלחות לברוח.

בנוסף, בעונת החורף התחדשות תאי העור היא איטית יותר ועל כן מומלץ לבצע "פילינג", הגורם להתחדשות תאי העור. בשוק קיימים מספר רב של תכשירי פילינג, המותאמים לסוגי העור השונים. אם מעולם לא עשית פילינג, מומלץ לקנות תכשיר עדין על מנת לבדוק אם עורך מגיב כהלכה לטיפול. לאחר הפילינג ניתן לפנק את העור במסכות פנים, העשירות בלחות וויטמינים.

למרות שיש היצע רחב בשוק, ניתן לבצע כמה פעולות בסיסיות, כך שפעולת חידוש תאי העור תתבצע בצורה דומה…

מתכון למסיכה טבעית, שיכולה לשמש גם לפילינג:

1 כוס סוכר, 1 כוס שמן זית,  10 טיפות שמן לבנדר. מערבבים את שמן הזית וטיפות הלבנדר ביחד, יוצקים יחד עם כוס הסוכר בקערה ומערבבים. בעדינות ובתנועות סיבוביות עסי את פנייך כשהן מעט רטובות (ניתן גם לעסות את שאר חלקי הגוף) .

מסיכת יוגורט לעור שמן: ביוגורט מרכיבים טבעיים שמאזנים את העור ולכן הוא נותן תחושה של רעננות קרירה לפנים. מכיל קוטלי חיידקים ומומלץ לעור שמנוני ו"פגוע". המתכון:

2 כפות יוגורט, חלבון ביצה מוקצף, שיבולת שועל טחונה דק. לערבב הכל ולמרוח על הפנים והצוואר.

מסיכת אבוקדו לעור יבש: האבוקדו מוסיף לחות לעור, מזין ומרגיע את העור, עשיר בויטמינים ומגמיש ומרענן את העור. ועכשיו המתכון: 2 כפות אבוקדו, 2 כפות דבש וכמה טיפות מיץ לימון. מערבבים את כל המרכיבים, מורחים על הפנים וממתינים כ- 15 דקות. לאחר מכן, שוטפים עם מים פושרים-חמימים.

השפתיים גם הם זקוקות לטיפול הולם שכן יש להן נטייה להתייבש ולהיסדק, ומומלץ להזין אותן עם מוצרים עשירים בלחות (חמאת שיאה, שמן זית ועוד ).

בחורף, חשוב לשים לב שגם האיפור יהיה על בסיס לחות, ניתן להשתמש במייק-אפ מוצק או עתיר בלחות, עפרונות עיניים על בסיס שעווה, ליפסטיק ועוד.

ולבסוף, אסור לשכוח כי בישראל אנו זוכים לא מעט לימי שמש גם כשקריר בחוץ, על כן אסור לנו לשכוח למרוח מסנן קרינה גם בחורף!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן