רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לימודי איפור ויצירת הערפד החדש

ניתן להבחין בין שני סגנונות של איפור למסיבות מעין אלו. מראה ביוטי עם רמיזות לערפד שבדרך, כלומר ניתן להתאפר איפור ביוטי, עם טוויסט שירמז על הפיכתכם בחצות לערפד מן השורה.

ניתן להתחפש לערפד בלוק שלם השייך לעולם עיצוב הדמויות תחום זה נלמד במסגרת לימודי האיפור בבית הספר. בחרנו להתמקד באיפור הביוטי – כך תתאפרי למסיבה הקרובה:

מייק – אפ ופידור

על פנים נקיות מרחי מייק- אפ הבהיר בטון אחד מגוון עורך, כל זאת על מנת לשוות למראה פנייך מראה חיוור.ניתן להשתמש במייק אפ לבן ולערבבו עם צבע המייק – אפ המתאים לעור פנייך. פדרי את פנייך עם טלק.

איפור העיניים ושפתיים: שרית עידו שכטר – מנכ"לית בית הספר לאיפור "ירין שחף" ומורה בכירה בצוות ההוראה ממליצה: מראה אפור אפרפר ו"חולני ":

הנחת  צללית אפורה עד שקע העפעף וטשטושה, השילוב בין צללית אפורה למייק – אפ הבהיר יצור מראה חיוור. בנוסף את קו הריסים התחתון ניתן לתחום בצלליות על בסיס אדמדם, כך שייווצר מראה "חולני".

הצללות:

הצללות אפורות חיוורות יש להניח צללית אפורה בשקע הלחי , מקו שורשי השיער, ולטשטש לכיוון האף, כך ותוצר הרמוניה עם צבע הצללית שהנחתם על גלגל העין, הוא ישלים  את המראה החיוור.

שפתיים:

על מנת לשוות לשפתיים מראה מדמם, לא חייבים להשתמש בדם נוזלי, לא תמיד זה נוח לבלות כך  ערב שלם…), ניתן לצייר באודם או כל צבע שומני את מראה הדם הניגר בצידי השפה. לחלופין ניתן לטשטש את מראה השפתיים ולהעלימן עם מייק – אפ  בגוון טבעי  עם נגיעות  של צבע אדום במרכז השפה .

אנסטסייה מיילר מורה בכירה בבית הספר ממליצה: איפור מעושן חתולי:

הנחת צללית שחורה על העפעף וטשטושה כך שיוצר מראה "מעושן".  למראה המעושן יש לתת זוית טשטוש המלכסנת את העין לכיוון אזור הרקות, לתוצאת מראה מעושן חתולי ומסתורי.

הצללות: הדגשת קמטי הבעה: מומלץ להדגיש קמטי הבעה, הקיימים באופן טבעי בפנים  לדוגמא: קמטי הבעה הנמצאים בין הגבות, צידי הפה וכן הלאה, ניתן להדגישם עם צללית חומה בהירה.

גלי גרינפלד דרייר – מנהלת סוכנות המאפרים של "ירין שחף" ומורה בכירה בצוות ההוראה ממליצה: איפור התוחם את מסגרת העין וקו הריסים התחתון בצללית ועיפרון שחור .כל זאת  על מנת לשוות לאיפור  העיניים מראה דרמתי. להדגשת מראה זה ניתן  להדביק שורת ריסים שלמה וארוכה  כך יהפוך האיפור לבלתי נשכח.

שפתיים: שפתיים מאופרות משחור לאדום בטשטוש ומעברי צבעים: כדי לשוות למראה השפתיים מראה של תלת מימד, ניתן לצבוע את גבולות השפתיים  במייק – אפ או כל צבע שומני אחר בגוון שחור, במרכז השפתיים להניח צבע אדום ולטשטש את המעבר בין הצבעים.

לימור סידס, מורה בכירה בצוות ההוראה של  "ירין שחף" ממליצה:

מייק- אפ ופידור:

אפרי את הפנים במייק- אפ לבן (מעט אפרפר).

איפור עיניים :

במהלך מריחת המייק- אפ, השאירי את אזור העיניים בגוון עור. כל זאת על מנת להדגיש אזורים ורדרדים בעור, ויצירת תחושה של אדמומיות בעיניים. את העיניים אפרי בצבע שחור, בתנועת מריחות ליצירת מראה מלוכלך ונוקשה. ניתן לטשטש את הצבע בעזרת האצבעות. את קמטי ההבעה הדגישי עם מייק – אפ שחור.

איפור שפתיים:

על השפתיים הניחי ליפסטיק אדמדם . מרחי את הליפסטיק בצורה שאינה אחידה ובטכניקת טשטוש, על מנת ליצור מראה שאינו נקי, אך עדיין שומר על אסטטיקת האיפור.

מראה ערפדי הינו יוניסקס, ניתן להתחפש לערפד ולקורבן  (עם שעווה פיסולית ליצור סימני נשיכה, אפקט זה הינו חלק  מלימודי איפור אפקטים בבית הספר.)בשוק קיימים שלל עדשות צבעוניות בעזרתן ניתן לשדרג את המראה.

עכשיו כשבחרתם את הלוק הגותי האפל עם סקס אפיל שלא ניתן להתעלם ממנו, אתם יכולים לצאת אל המסיבה!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן