רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הלוק המושלם לתקופת הסתיו

הימים החמימים שליוו אותנו לאחרונה אולי הצליחו להסוות את זה, אבל הסתיו כבר כאן והחורף – ממש מעבר לפינה. הרגע הזה של חילופי העונות עושה לנו חשק לשלוף את כל צבעי השלכת והאדמה שיש לנו בתיק האיפור ולהתאים את עצמנו לרקע הטבעי. האיפור הפרשי, הטבעי והקליל מפנה את מקומו ללוקים דומיננטיים יותר, בצבעים עזים וכהים.
אם תהיתם איך בונים את הלוק הסתווי המושלם, אביב ששון, מורה במגמת האיפור המקצועי בבית הספר "ירין שחף", משתפת אותנו בלוק האיפור האהוב עליה לעונת השלכת, שלב אחר שלב.

סקין
למרות שמדובר בעונות קרות, בסתיו ובחורף העור שלנו נוטה להתייבש יותר, ויחד עם זאת להפריש פחות שומניות. לכן חשובה במיוחד הכנה נכונה של העור באמצעות מריחת קרם לחות עשיר או סרום, שייצרו עבורנו איזון בעור.
בעונה הזאת, מאחר שיש פחות לחות וזיעה שמצריכים עמידות גבוהה של מייקאפ, נבחר דווקא במייקאפ קליל יותר ונשתמש בו באופן סלקטיבי לפי הצורך: נתחיל בכיסוי כהויות באמצעות קורקטור בגוון המתאים לנו, נמשיך עם הנחת מייקאפ קליל באמצעות מברשת ובתנועות סיבוביות ונסיים עם קונסילר הארה במקומות הגבוהים בפנים, שאותם נרצה להבליט. בלוק הזה נבחר בהצללות עדינות בגוון חום-אפרפר, בין אם נעדיף ליצור אותן עם חומרים רטובים ובין אם ביבשים.
גם בשלב הפידור נמעיט בחומר, ונפדר באופן קליל מאוד באמצעות פודרה שקופה ועדינה. בסמקים נבחר בגוונים חמים, בצבעי אדמה כתמתמים באווירת השלכת.

עיניים
אין יותר מתאים ממעושן בגוונים חמים כדי לייצר לוק סתווי מושלם.
נתחיל במייקאפ חום כהה בגוון הצללה, עדיף מוצק, שאותו נניח על העפעף מקו הריסים ועד קו הקפל. נניח מייקאפ בהיר על עצם הגבה ונטשטש ביניהם באמצעות מברשת טשטוש. נפדר את המייקאפים באמצעות צלליות, ועל מנת ליצור מראה הרמוני, נבחר בגווני ההצללות עבור גלגל העין ובגוון הסומק שבו השתמשנו עבור הקפל.
כדי להשלים את הלוק ולתת לו טוויסט ייחודי, אביב ממליצה ליצור שילוב טכניקות, ולסיים את איפור העיניים המעושן והרך דווקא עם אייליינר חד ודומיננטי, שילכסן את העין. כדי להעצים את המראה החתולי, אפשר לשרטט את האייליינר בשליש החיצוני של העין בלבד, ולא להמשיך אותו עד הזווית הפנימית של העין. נסיים את מראה העיניים באמצעות תיחום תחתון בגוונים החומים שבהם השתמשנו בעפעף העליון והכי חשוב – נניח המון מסקרה, בעיקר בשליש החיצוני של העין.

שפתיים
למרות הנטייה לחשוב שמראה עיניים דומיננטי צריך להגיע עם שפתיים רגועות וטבעיות, אביב ממליצה לבחור דווקא בצבעים כהים ונועזים, כמו בורדו, יין או חומים. אם נצליח לייצר התאמה של גוון השפתיים עם גווני הסומק והצלליות שבחרנו ואפילו עם גווני הבגדים והאקססוריז שלנו, הלוק ייראה הרמוני ומחמיא. אופציה נוספת למי שרוצה ליצור מראה שפתיים מבריק יותר, היא להניח עפרון בגוון חום כהה על כל השפתיים ולסיים עם מעט גלוס בחלק הפנימי של השפתיים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן