רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כל מה שרצית לדעת על סטיילינג

סטיילינג במשמעותו המילולית הוא סגנון, אבל נדמה כי המילה הזאת קטנה מלהכיל את כל מה שהתחום הזה טומן בחובו. מטרתו של הסטיילינג היא לשלב בין כל הבגדים, ההנעלה והאקססוריז, בהתאם למבנה הגוף, כדי לייצר תדמית שלמה רצויה. סטיילינג נכון מסייע לאדם להיראות במיטבו, תוך כדי שהוא משקף את טעמו האישי ואת האישיות שלו, לרוב באמצעות טרנדים מובילים באופנה.
יחד עם זאת, בשונה מאופנה, שיכולה להשתנות בכל עונה ומתחלפת באופן תדיר, הסטיילינג הוא סגנון אישי שאדם מייצר לעצמו ומתמיד בו, כך שגם אם פריטי הלבוש והאקססוריז יהיו שונים בהתאם לטרנדים הנוכחיים, האמירה האישית והטעם האישי שלו יישמרו.סטיילינג במשמעותו המילולית הוא סגנון, אבל נדמה כי המילה הזאת קטנה מלהכיל את כל מה שהתחום הזה טומן בחובו. מטרתו של הסטיילינג היא לשלב בין כל הבגדים, ההנעלה והאקססוריז, בהתאם למבנה הגוף, כדי לייצר תדמית שלמה רצויה. סטיילינג נכון מסייע לאדם להיראות במיטבו, תוך כדי שהוא משקף את טעמו האישי ואת האישיות שלו, לרוב באמצעות טרנדים מובילים באופנה.

יחד עם זאת, בשונה מאופנה, שיכולה להשתנות בכל עונה ומתחלפת באופן תדיר, הסטיילינג הוא סגנון אישי שאדם מייצר לעצמו ומתמיד בו, כך שגם אם פריטי הלבוש והאקססוריז יהיו שונים בהתאם לטרנדים הנוכחיים, האמירה האישית והטעם האישי שלו יישמרו.

בעידן של ימינו ישנה חשיבות רבה לתדמית ולרושם ראשוני, ולכן הסטיילינג הפך למצרך מבוקש – ולא רק בקרב מפורסמים ודוגמניות. המודעות לכך שסטיילינג טוב יכול לשפר בצורה מהותית את המראה החיצוני וגם להביא להעצמה פנימית אישית – הולכת וגוברת. יותר ויותר אנשים מתעניינים בתחום, מגיעים להרצאות ומחפשים סטייליסט אישי שיערוך להם סדר בארון, יעזור להם לשפר את המלתחה האישית שלהם וילמד אותם כיצד ליצור שילובים נכונים ואיך להתאים את הלוק שלהם לנסיבות.
מלבד הסטיילינג האישי, פלטפורמה נוספת שבה הסטיילינג המקצועי הוא מצרך מבוקש היא בהפקות. בכל סט צילומים, בין אם מדובר בצילומי סטילס למגזין או קטלוג ובין אם מדובר בצילומי פרסומת, טלוויזיה או קולנוע, הסטייליסט מנצח על כל האלמנטים המרכיבים את המראה של המשתתפים, בהתאם לצרכי ההפקה.

בעקבות הביקוש הגובר לתחום, רבים בוחרים ללמוד סטיילינג. ככל שמדובר בסטיילינג באופנה, סטייליסט צריך להיות מצויד בחיבור לעולם האופנה, חוש אסתטי מפותח, ראש יצירתי ויחסי אנוש מעולים. סטייליסט טוב הוא בעל יכולת לראות את התמונה הכוללת, וליצור את החיבור הטוב ביותר בין כל האלמנטים המרכיבים לוק מושלם: החל מבגדים, דרך נעליים, תכשיטים, תיקים ואקססוריז ועד לאיפור ולעיצוב השיער. קורס סטיילינג מקיף יחדד בכם את היכולות האלה ויאפשר לכם לעסוק בכל השפע והמגוון שמביא איתו העולם הזה.

בית הספר למקצועות היופי "ירין שחף" מציע קורסים במגוון התחומים המובילים בתחום היופי, ועולם הסטיילינג מחבר בין כולם. קורס הסטיילינג בבית הספר נבנה מתוך מחשבה מקיפה והבנה של צרכי תעשיית היופי בארץ, כך שאם אתם כבר עוסקים באחד מתחומי היופי, תוכלו להרחיב את מאגר השירותים שאתם מציעים ללקוחות שלכם, או שתוכלו לבחור להתמקצע ולפתח קריירה רק בתחום הסטיילינג. את הלימודים מעבירים טובי הסטייליסטים והמעצבים בארץ, והם כוללים תכנים שונים ומגוונים, החל מסטיילינג ללקוחות פרטיים ועד לסטיילינג לכתבות אופנה ומגזינים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן