רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שחקנית ראשית בעולם של איפור מקצועי

פונקציונליות

מהם הציפיות שלכם מהמסקרה שלכם? האם חשוב לכם שתאריך ותעבה את הריסים, או שמא תסתפקו בשכבת צבע בלבד ללא אפקט דרמטי של מניפת ריסים ענפה?

כיום, קיימות בשוק האיפור המקצועי שלל מסקרות הנושאות הבטחות שונות. אם מראה חושני של ריסים מלאים ושחורים הוא המטרה, חשוב לבחור במסקרה המיועדת למטרה זו. בדרך כלל, מסקרה מעבה ומאריכה תגיע בצבע שחור ובמרקם קרמי עשיר וסמיך. אם חשקה נפשכם במראה טבעי ככל האפשר או שהתברכתם בריסים עבותים שיש רק לסרק ולסדר (ולא לעבות ולהאריך), תוכלו לבחור במסקרה עדינה המיועדת לסידור הריסים בלבד. מסקרה מהסוג הזה יכולה להיות בצבע חום טבעי ובמרקם קליל ונוזלי יותר מחברתה המעבה. אם ניחנתם בעפעף שומני (הנוטה להבריק במהלך היום) חשוב לבחור במסקרה עמידה במים שכן זו תבטיח שלא תיצרו מראה מעושן בעל כורכחם. לאחר שהבנתם מהו הצורך המרכזי שלכם, ניתן עכשיו לגשת לבחירת המברשת.

מברשת

מברשת המסקרה הכלולה במוצר שרכשתם היא בעלת ההשפעה הגדולה ביותר על מראה הריסים שיתקבל. ככלל, במסקרות השייכות לתחום מוצרי האיפור המקצועי החוק אומר שככל שהמברשת גדולה ועבה יותר, כך גם יהיה מראה הריסים. מברשת מסקרה דקה וארוכה הבנויה כמסרק קטן תיצור (בדרך כלל) מראה של ריסים עדינים ומופרדים הצבועים בגוון המסקרה הנבחר. מברשת עבה בעלת סיבי שיער צפופים תיצור לרוב מראה של ריסים ארוכים, צפופים ועבים. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמברשת מסקרה קטנה ודקה תהיה קלה יותר לתפעול עבור מתאפרת שאיננה מאפרת מקצועית ותמנע לעיתים 'תאונות' ולכלוכים של העפעף.

מוצרים משלימים

אם בחרתם במסקרה עמידה במים, חשוב להצטייד במסיר איפור ייעודי שיאפשר הסרה של החומר מבלי שיתלשו ריסים רבים תוך כדי התהליך. בשימוש במסקרה המיועדת לעיבוי והארכה של הריסים תצטרכו לעיתים להיעזר במסרק ריסים מיוחד המפריד את גושי החומר העלולים להיווצר על הריסים.

הגיינה וטווח מחירים

טווח המחירים של מסקרות הינו רחב ביותר, וניתן למצוא מסקרות שונות בטווח של החל מחמישים שקלים ועד מאות שקלים. תוחלת החיים של מסקרה ממוצעת הוא כשלושה עד ארבעה חודשים, ולכן בבחירת מסקרה יש לקחת בחשבון גם את התקציב האיפורי. אם אין ברשותכם 200ש"ח לרכישת מסקרה חדשה בכל רבעון, ניתן בהחלט להסתפק במסקרה של חברת איפור מקצועי עממית יותר שתאפשר לכם לרכוש מוצר טוב וזול יחסית. חשוב להצטייד במסקרה אישית ולהימנע משימוש של מספר אנשים באותו מוצר שכן העיניים הן איבר עדין שיש לשמור עליו מפני דלקות. בכל מקרה, יש להחליף את המסקרה שלכם מיד באם זו שינתה את צבעה, ריחה או מרקמה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן