רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

טיפול לגוף ולנפש באיפור מקצועי

עבור התלמידות בקורס איפור מקצועי בבית הספר לאיפור של ירין שחף, הפעם הראשונה שהמושג 'איפור מקצועי' מקבל תפנית אנושית שונה מהרגיל היא כאשר הן ניגשות להתנדב במסגרת פרויקט 'ירין שחף למען הקהילה'. במסגרת פרויקט ההתנדבות, נשלחות המאפרות להתנדב באחד משלל הארגונים עמן משתף בית הספר פעולה והן תורמות מזמנן וכשרונן על מנת לשמח אוכלוסיות שונות ומגוונות.

חלק מהארגונים הפועלים בשיתוף עם בית הספר הם כאלה המסייעים לנשים הנמצאות בתהליך שיקומי לאחר מחלות קשות או פציעות חמורות.

מחלת הסרטן ידועה כמחלה שהטיפול בה טומן בחובו השלכות מרחיקות לכת על ההופעה החיצונית של החולה. מאיבוד שיער ועד לעליה או ירידה משמעותית במשקל הגוף, השינויים הקיצוניים במראה עלולים להיות מבלבלים מאוד עבור אישה המקבלת על עצמה הופעה שונה לחלוטין מזו שהיא רגילה אליה.

במקרה של איפור מקצועי המותאם לאישה בעלת צרכים מיוחדים, תפקידה של המאפרת הוא מגוון במיוחד. החל משחזור של ריסים וגבות שנשרו בעזרת איפור מקצועי ייעודי ועד להסתרה של צלקות או כתמים על העור שנוצרו כתוצאה מטיפולים אגרסיביים. במקרה של איפור המיועד לאישה שעדין חולה במחלה מסויימת, חשוב להתאים את מוצרי האיפור לצרכיה המיוחדים. לעיתים, מוצרי איפור מקצועי מן השורה לא יספיקו ויש צורך בהתאמה אישית של מוצרים בעלי מרכיבים עדינים וייחודיים.

אחד הכישורים החשובים ביותר הנלמדים במסגרת קורס איפור מקצועי הוא היכולת לאלתר ולערבב חומרי איפור מקצועי שונים על מנת לייעל אותם למטרות שונות. מאפרת מקצועית תדע ללמד את הלקוחה כיצד להגיע לתוצאה מקצועית ומחמיאה גם בבית, לאחר המפגש הראשוני ביניהן.

מעבר לתועלות האסתטיות שיש לאיפור מקצועי במקרה של לקוחה הסובלת ממחלה או נמצאת בתהליך החלמה, קיימות כמובן גם תועלות פסיכולוגיות מרחיקות לכת. הנשים שלקחו חלק במפגשי ההתנדבות של בית הספר לאיפור מקצועי דיווחו על שינוי משמעותי לטובה בהרגשה שלהן ובביטחון העצמי שלהן. איפור מקצועי ייעודי, המתאם לצרכיהן באופן אישי הוא בעצם הכלי המרכזי באמצעותו הן יכולות להתחיל לחזור לשגרה ולהרגיש שוב כמו נשים מטופחות מן השורה. השיפור במראה החיצוני והשלכותיו על ההרגשה של אותן נשים מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה וההשלמה עם המחלה שלהן.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן